Abel

@Abel heeft een Citizen Promaster overgenomen van me. Soepele vent en zeer correcte afhandeling. Graag tot de volgende keer. Een aanrader!

Gr Bram

2 likes

@Brambo jij bedankt voor je aanbod! top hoor…:slight_smile:

@Abel heeft van mij 2x Citizen Promaster overgenomen…snel geregeld🖒

Aanrader om zaken mee te doen☺

Gr.Slin

1 like

Bedankt Nils, ook 2x NY0040 net als brambo zijn horloge. Nu heb ik er 9​:fearful::fearful:

1 like

@Abel is de trotse volgende eigenaar van de prachtige Glycine Combat 6.
Leuk contact en een goeie vent.
Dat maakt HF nou zo leuk :+1:

1 like

Insgelijks Hans, top communicatie. En top service.

Ik ga er van genieten Thx.:ok_hand::ok_hand::+1::+1:

@Abel heeft mijn Glycine Incursore overgenomen. Van beide kanten en in goed overleg rustig onze tijd voor genomen, maar afspraak is gewoon afspraak. Betaling netjes ontvangen en goede communicatie.
Bedankt Abel en geniet van de Glycine​:+1::smiley:!

1 like

Bandje mogen verkopen aan @Abel. Het was een waar genoegen. Vlotte communicatie en afhandeling. Helemaal goed!

1 like

net een goede ruil gedaan met @Abel

vlotte afhandeling en een aanrader! Top!

1 like

Tot mijn grote schaamte vergeten hier iets te melden over Abel. Als ik geen deal gedaan heb denk ik hier niet aan.
Abel heeft een glaasje vervangen bij een oud Citizen duikertje van mij. En daarnaast ook de bezel een beurt gegeven.
Wat mij betreft een aanrader voor onderhoudswerk aan Citizens. En wellicht ook andere merken.
Top! Bedankt man!

1 like

Mijn tweede deal met Abel is een feit en wederom naar volle tevredenheid​:+1::smiley:! Ik super blij met mijn nieuwe Seiko, terwijl Abel zijn zwak heeft voor Glycine.
@Abel, wederom dank voor deze vlotte deal en wat mij betreft tot de volgende​:+1::smiley:

1 like

Als we @Abel toch aan het ophemelen zijn dan doe ik graag even mee. Hij heeft me voorzien van goede kennis over een NY0040 aanschaf welke een frankenwatch bleek te zijn. Hierdoor deze weggedaan en op zoek gegaan naar een originele. Dank hiervoor.

1 like

Als je weer glycine aan het dumpen bent ap me ff :grin::grin::grin:

1 like

Twee uurwerken verkocht aan @Abel
Vlotte afhandeling en zéér correct !! Top!!

1 like

Weer een tevreden klant. Namens een collega een Citizen horloge van @Abel gekocht. Dit tevreden en prachtig horloge :sunglasses: .

1 like

Bandje verkocht aan @Abel, fijne deal en dus zeker een aanrader!

1 like

Mooie Citizen ( duh… ) BN0150-61E op ratchet band gekocht van Abel. Horloge is gewoon nieuw ! Keurig verpakt. Snel verzonden. Vlotte communicatie. Een aanrader om zaken mee te doen !

1 like

Unieke citizen ny0040 lume overgenomen van Abel in nette staat. Leuke onderhandeling, vlotte communicatie en snelle verzending. Alles geheel in orde.

2 likes

Bandje verkocht aan @Abel, snelle betaling en soepel contact. Een aanrader :+1:t3:

1 like

superervaring met de service aan het kapotte Citizen duikhorloge. Elders verkloot door te veel silliconenvet en door Abel weer tot leven gewekt tegen een symbolische vergoeding. Fantastisch dat er mensen zijn die niet alleen aan geld denken maar bereid zijn om anderen te helpen.:+1::+1:

2 likes