Adressen in Nederland waar je Replica's kan kopen/bestellen

Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal geobsedeerd van duurzame horloges, Zoals Rolex, Omega, Breitling enz.
Maar natuurlijk heb ik daar niet genoeg geld voor!
Nu heb ik gehoord dat ze hele preciese replica’s maken van de dure horloges,
je moet hier wel wat geld voor over hebben (zo’n 150 a 300 euro).
Maar dan is het horloge ook van topkwaliteit en heeft het alle zelfe eigenschappen van het orgineel.
Ik wou eigelijk een Rolex, maar omdat mensen vaak gelijk denken dat ze nep zijn wil ik liever een Omega.

Na veel informatie zoeken heb ik eindelijk een mooie kunnen vinden ben ik tot conclusie gekomen dat ik graag een Omega Seamaster Planet Ocean wil. Deze wordt ook gebruikt in diverse James Bond films!
Het uiterlijk van dit horloge maakt mij erg verliefd, om het zo maar te zeggen.

Maaaar nu is mijn vraag: ,Waar kan je dit horloge kopen als een replica?’'
Het liefst wil ik er een kopen van een Nederlands bedrijf, Zodat het niet helemaal uit een ver land gestuurd moet worden. Stel je voor dat ze het vinden bij de douane. Ook moet het horloge moet van Switserse Makelij zijn!

Oooh, ik vergeet het bijna te zeggen! Ik ga deze zomer naar Spanje (Costa Brava). Vrienden hebben mij al verteld dat er daar veel leuke markten zijn met heel veel spullen: Portomonees, Zonnebrillen, Kettingen en wie weet ook replica horloges. Weet iemand hier iets meer van in Spanje

Goed, ik laat het hierbij. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Gr, Louis (als Louistje)

Beste L.

Je zult van de liefhebbers van echte horloges op dit forum weinig tips in deze richting krijgen. Spaar effuh door en koop een gebruikte Omega van een vertrouwde leverancier. Aan dat soort adressen wil men je hier vast wel helpen. Kijk ook eens bij “Ervaringen met verkopers”.

succes!

google raadplegen en je vind deze rommel vast.
echter eerlijk is eerlijk spaar door van een mooie gebruikte.
je zult hem met meer plezier en trots dragen.

volgens mij heet dit forum niet replicahorlogeforum?

1 like

Louistje Schreef:

je moet hier wel wat geld voor over hebben (zo’n
150 a 300 euro).
Maar dan is het horloge ook van topkwaliteit en
heeft het alle zelfe eigenschappen van het
orgineel.
Ik wou eigelijk een Rolex, maar omdat mensen vaak
gelijk denken dat ze nep zijn wil ik liever een
Omega.

Te sneu voor woorden… (… heb ik er toch nog woorden aan vuil gemaakt:( )

Tuurlijk, de nepperts van 150 euro hebben dezelfde kwaliteit…

Aangezien het horloge wel van Switserse makelij moet zijn, zou ik het maar eens proberen in Switserland
zelf, als je daar op vakantie bent,
of misschien kunt je een keer mee met Hans, die kompt daar geregeld, zijn goede vrind Gerd Lang woontd daar namelijk.

Switserland is eigenlijk maar een nepland.
Ze hebben er nep bergen en nep meren, welke erg lijken op die in Zwitserland.
Misschien hebben ze er wel goedkope Brietlings en Roleksen.

haha mooi is dit, zijn er elk jaar zoveel vragen over replica’s als het vakantieseizoen begint?

Stefanmol Schreef:

haha mooi is dit, zijn er elk jaar zoveel vragen
over replica’s als het vakantieseizoen begint?

Nee gelukkig niet. Maar daarom ben ik ook zo tegen dit soort posts. Zodra dit word toegelaten komen er telkens meer van dit soort posts.

Op marktplaats staan ze genoeg, de imitatie horloges…

Beste Louis, op dit forum worden imitatiehorloges niet op prijs gesteld, discussies hierover zijn er genoeg, gebruik de zoekfunctie hiervoor. Adressen waar je ze kunt kopen zul je op Google moeten zoeken.