DoubleRed

Gister een mooi uurwerkje afgenomen bij @DoubleRed. prettige en snelle communicatie, aanrader!

1 like

Erg goede ervaring met Alex, zeker een aanrader!

Heldere vlotte communicatie en het horloge was is absolute perfecte staat, beter dan beschreven in advertentie.

Top!

1 like

Ik heb van Alex een banden wissel tooltje overgenomen.
Prima contact ,prettig zaken gedaan ,snelle verzending!
Alex bedankt!:thumbsup:

1 like

Vanochtend een mooie deal gesloten met Alex. Plezierige communicatie, leuke ontmoeting en alles aan de klok zoals beloofd. Top!

1 like

Ook hier een goede ervaring met Alex!
De Rolex standaard was precies zoals beschreven, vlotte communicatie en snelle verzending bovendien.
Een aanrader!

Groet, Matthijs

1 like

SKX gekocht en zoals bekend en verwacht een uitstekende deel en prettige communicatie tot de volgende keer!

1 like

Superservice!

Ik zocht een kleine C-clip voor mijn Rolex. Hij bood aan om deze te ruilen tegen een grote die ik had. Voordat ik mijn C-clip op de post kon doen, lag zijn C-clip hier al op de mat!

1 like

Swatch van Alex overgenomen. Zeer tevreden! Goede communicatie en goed verpakt opgestuurd

1 like

Prima deal met Alex gedaan voor een Rolex schakel. Snelle communicatie en een nog snellere en goed verpakte levering. :+1::+1::+1:

1 like

Alex van z’n pushpin-tweezers afgeholpen. :slight_smile: Volkomen rimpelloze transactie; prima contact, helemaal top. :thumbsup:

1 like

Snelle communicatie, prima deal. Tot volgende keer Alex👏

1 like

Ik heb een Rolex balpen overgenomen van Alex. Zoals omschreven was de pen in nieuwstaat. De verzending was heel snel. Top!

1 like

Vandaag een horloge van Alex overgenomen onder het genot van een drankje en een babbeltje.

Goede afspraken, goede spullen, kortom een aanrader

1 like

Boekje van Alex overgenomen.
Alles top :+1:

1 like

Van Alex een klok met kroon gekocht! Zeer tevreden, fijne communicatie.

Helemaal goed! Dank Alex!

1 like

Van Alex een Pelagos overgenomen. Fijne communicatie, werd minutieus op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Horloge was goed verpakt, en bovenal: Erg mooi!

Superblij mee!

thnx!

1 like

Winder overgenomen. Goed verpakt en werkt prima. Bedankt

1 like

Vandaag een mooie rolex gmt blnr overgenomen van Alex, precies zoals beschreven en een mooie deal.
Thanx Alex en wie weet tot volgende keer.
Gr
Ray

1 like

Tudor BB58 overgenomen; smooth sailing all the way. Dank.

1 like

Aan Alex (@DoubleRed) spontaan een reclamedingetje verkocht. Soepeltjes, centjes snel binnen en vlotte communicatie. Top! :ok_hand:

2 likes