AlexisB

Nog geen “ervaring met” topic van @AlexisB, dus bij deze.

Alexis heeft een horloge van mij overgenomen. Communicatie verliep vlot en betaling eveneens. Prima zaken doen dus :slight_smile: :+1:

1 like

Het was fijn zaken doen met Alexis in de verkoop van mijn Dan Henry

Alexis bracht gelijk een realistisch bod uit. Alsook de communicatie en de verdere afhandeling van de verkoop verliep vlot!

:ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @AlexisB. Alles uitstekend verlopen! Aanrader.

1 like

Ook @AlexisB kocht wat bandjes bij me, en dat ging gewoon gesmeerd! Zoals het heurt :ok_hand:t2:

1 like

@AlexisB heeft afgelopen week een Rolex van mij overgenomen. Nette en aardige man. Bied realistisch en de deal was snel gemaakt! Top!

1 like

Vandaag een leuke duik genomen in het horloge enthousiasme van @AlexisB, en daarna met een toffe duiker naar huis. Alles zoals omschreven, vlotte deal, zoals het hoort :slight_smile:

1 like

Een leuke seiko verkocht aan @AlexisB. Snelle, duidelijke communicatie en direct werd het geld overgemaakt! Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Seiko Spb197j1 verkocht aan @AlexisB
Vlotte communicatie, prima afhandeling👍

1 like

Goeder ervaring met verkoop aan @AlexisB.
Prettige communicatie en vlot afgehandeld!

1 like

Fijne ervaring om te handelen met Alexis. Geld was zeer snel overgemaakt en prettige communicatie! Aanrader! :slight_smile:

1 like

Vlotte deal gemaakt met @AlexisB en contact was ook leuk. Aanrader!

1 like

Ik heb een mooie strap verkocht aan Alexis. De communicatie was top en het geld stond snel op mijn rekening. Perfect verlopen :ok_hand: !

1 like

Mijn Smiths Everest PRS-25 aan @AlexisB verkocht. Goed bod, geen gedoe en snel afgehandeld. De communicatie met Alexis was open en prettige, zeker een aanrader!

1 like

Dealtje gesloten met @AlexisB Prettig en betrouwbare HF gebruiker.
Topper :pray:

1 like

Onlangs een leuke Dan Henry overgenomen van @AlexisB.

Vlotte communicatie, een scherpe prijs en sneller verzending!

Kortom, een aanrader.

:star: :star: :star: :star: :star:

Groetjes,
Kevin

1 like

Recent een mooie Seiko Sarb voor een goede vriend kunnnen scoren bij @AlexisB
Zeer prettige en vlotte afhandeling. Bij aankomst bleek het horloge gemagnetiseerd te zijn.
Voordat we wisten waarom hij zo vreemd liep zochten we beide naar een oplossing. Wat uiteindelijk zo gedaan was.

Bedankt voor het mooie klokkie! :+1:

1 like

Tweemaal een horloge verkocht aan Alexis. Vlotte communicatie en een echte liefhebber!

1 like

Vandaag een Seiko mod gekocht bij alexis.
Alles top, met veel passie en plezier :+1:

1 like

Een mooie Squale gekocht, dank daarvoor! Vlotte communicatie en verzending. Erg blij mee!

1 like

Ik heb een Bergeon tool aan AlexisB verkocht. Duidelijke, vriendelijke en snelle communicatie. Zeker aan te raden!

1 like