ALPINER X Blue

Te koop aangeboden:

Merk: Alpina
Type: Alpiner X
Materiaal kast: Fiberglas (Blauw!)
Diameter: 45mm
Glas: Saffier
Band: originele rubberen band en ongedragen originele lederen/stoffen band van huis Arpin
Staat: 95/100
Leeftijd: Mei 2018
Alleen verzekerd verzonden op kosten en risico van koper.
Conditie (krassen, werking etc): Haarlijntjes op sluiting, verder hele nette staat. Lastig om op de foto te zetten. Compleet met doos en boekjes.

De Alpina AlpinerX is een bijzonder horloge van Alpina en kwam tot stand via een Kickstarter actie. Het heeft een bijzondere blauwe fiberglas kast wat hem heel bijzonder maakt. De band en bezel is in dezelfde kleur. Inclusief ongedragen grijze stoffen lederen band van huis Arpin met metalen blauwe sluiting.
Wijzerplaat is grijs evenals de chapter ring. Wijzers zijn fel blauw. De lume van het horloge is zeer goed. Zelfs de cijfers op de bezel zijn voorzien van lume (en goed fel).
Het horloge is te besturen via de app van Alpina. Ook ontvangen je af en toe een update voor het horloge zelf. De app werkt erg goed en bevat een hoop handige en interessante functies. Horloge gaat weg ivm aanschaf Apple watch 5.

Info via deze link: https://alpinawatches.com/alpina/alpinerx/

Vraagprijs: 350,- Euro (geen ruil)

Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan. Klik op mijn naam en stuur pb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

:point_up_2:t2:

Ik sta natuurlijk open voor een goed bod (maar hou het netjes :wink:)

3 likes

:point_up_2:t2:

2 likes

:point_up_2:t2: En open voor ruil

bump

up…open voor een smerig bod!

OHPF, gereserveerd voor een forum lid!

En toen toch weer beschikbaar! Het grijze limited bandje inmiddels wel verkocht. Nog een week hier op het forum en dan gaat hij in de veiling.