Alpinist review [pic heavy] - op reis in China en Taiwan

Oooh je wilt een andere kleur, de blauwe dan ofzo?
Want je hebt de nieuwe ook in het groen, die lijkt afgezien van details gewoon op de oude.

1 like

Mooi horloge! :mask:

1 like

Bedankt voor het mooie verslag!

1 like

Super reis :+1:t2::+1:t2:

1 like

Die zwarte lijkt me wel tof.

1 like

Gaaf hoor! En een sneaky SKX en Vostok ertussen. Trouw aan je roots :slight_smile:

1 like

Heerlijk!!

1 like

Geweldig verslag :+1::+1::+1:

1 like

Tsja. Het blijft een tophorloge. Maaarrrrrr…

Indiana Jones films hebben de tand des tijds niet doorstaan. Ze zijn karikaturistisch op een foute manier, net een soort charlton heston in blackface achtig sexistisch gedoe met humor die tegenwoordig plat valt. De muziek sluit daar naadloos op aan.

Daarom heb ik het nieuw uitgebrachte album van G. Love & Special Sauce maar even aangezet:

Sorry. :pray:

Die zijn tof. Zowel van de straten als van de natuurgebieden. Ik krijg er spontaan zin van om naar Taiwan te gaan. Mag ik vragen waar je de coolste natuur hebt gezien? Ik zie prachtige kustlijnen, mooie bergen en vergezichten. Als je zou moeten kiiezen: Taiwan of China? En zo ja, kun je iets meer vertellen over waar je geweest bent?

Ach, je kunt er meer dan prima mee zwemmen, eerlijk gezegd. Ik ben er in 2017 mee door Croatië en Noord Italië getrokken, en die 200m WR is natuurlijk de bom.

Inderdaad. Al draag ik 'm zelf erg veel op de Dirty Sanchez die ik ooit van @anon50762135 kreeg. We horen nooit meer iets van de goede man, maar hij was in z’n tijd een bandenbaas extraordinaire.


Verkrijgbaar bij MirosTime, en zeer, zeer slijtvast.

Geen punt, het waren mooie foto’s! But use your words, young padawan. Ik ben nieuwsgierig geworden naar al die gebieden. En ik houd m’n hart vast wat betreft die stalen band. Brrrrr. :slight_smile:

2 likes

Schitterende reis en dito foto verslag. Je hebt er serieus werk van gemaakt om die de Seiko op de gevoelige plaat vast te leggen. Pure dedication master Sao :pray:

Je realiseert je toch wel dat je nu wereld beroemd bent na je optreden bij MvdT hé? Kon je daar wel normaal over straat?

1 like

Heb je het “kompas” nog gebruikt?

1 like

I like!

I no like!

Ik type vaak al zoveel dus heb het achterwege gelaten :sweat_smile: En we zijn ook op VEUL plekken geweest.

Ik maak zo wel even een berichtje over de hoogtepunten qua natuur en de verschillen China - Taiwan in mijn optiek :+1:t2:

Zeker! Al draag ik hem wel op leer natuurlijk.

Wereldberoemd in landen met vrij internet ja :stuck_out_tongue:

Dat sowieso niet, maar dat is omdat op sommige van de plekken waar ik kwam ze sowieso nooit een blanke hebben gezien, dus dan ben je een attractie op zich :joy:

2 likes

Schitterende samensmelting van de reis en zijn metgezel!
Ik zelf ben ook dol op mijn exemplaar:

3 likes

Gaaf verslag, dank voor het delen, Dao! :smile: :+1:

1 like

Gaaf verslag! En een hele mooie reis.
De alpinist heb ik ook kort gehad en vond hem ook erg leuk.

2 likes

GEWELDIG, vooral met de “sfeermuziek” op de achtergrond.

1 like

Ontzettend gaaf! En leuke herinnering aan een fantastische reis en een super horloge! Ik heb hem zelf ook gehad. Wat je nodig hebt is een Miltat Solid 3D Oyster met V-Clasp. :sunglasses::+1:

1 like

Haha alleen als jij m voor me wil betalen! :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Erg duur tegenwoordig

Haha maar hij is het wel dubbel en dwars waard. Echt een zeer hoogwaardige band en tilt de hele Alpinist gevoelsmatig naar een horloge van 1k plus. :sunglasses::+1:

1 like