Anonimo anonymous

Anonimo Military Automatic, Bronze Men’s Watch…

Mijns inziens mooier dan menig Panerai, of is dit vloeken in de kerk?

3 likes

Ik vind hem top!

1 like

Daar wil ik toch nog wat over opmerken…

De Anonimo die ik door de fabriek heb laten reviseren is een oud model. Ze konden zowel wijzers als een wijzerplaat zo uit de kast trekken. Volgens mij hebben ze een grote kast met onderdelen meegenomen uit de Italiaanse boedel. Ik heb redelijke contacten voor als er iemand hulp nodig heeft. Stuur gerust een berichtje.

3 likes

2 likes

Deze millimetri modellen vind ik ook het mooist.

2 likes

Supercoole klok

2 likes

Ik heb hem gehad en ingeruild op een Navitimer en die in inmiddels ook alweer vertrokken ten faveure van de Vacheron Constantin.

Wel een heel leuk horloge en absoluut een aanrader.

1 like

Ben nu ruim 1/2 jaar de trotse eigenaar van een Militare Chrono Edizione Limitata (nr. 017/300) en ik draag 'm iedere dag met veel plezier.
Ik zie dagelijks Omega’s en Breitlings voorbij komen maar toch vind ik mijn Anonimo een stuk exclusiever…:wink:

11 likes

Fantastisch mooi klok, idd. Niet alleen exclusiever, maar, en dat is smaak en die is heel persoonlijk, dat weet ik, persoonlijk dus; ook deze Anonimo vindt ik (soms veel) mooier dan mening Rolex, Breitling of Omega.

1 like

Geen Millimetri, maar Militare model…

1 like

Thanks, ik vindt hem (of is een klok een haar?) ook helemaal te gek! Super trots en blij mee! (wat is dat toch met die voorkeur voor horloges, is daar wel eens onderzoek naar gedaan?, ha, ha.)

1 like

Gewoon supergave klok. Eens een keer wat anders dan al die speedmasters hier.

3 likes

Tijd voor wat Animo …

7 likes

Er zitten best leuke horloges tussen, maar dat grote in-your-face logo stoort me enorm, helaas.

Update: wat verder kijkend blijkt dat gelukkig niet op elk model zo te zijn

2 likes

En wel integendeel , mooi in balans nu

Ik kende het merk niet maar wát een mooie horloges zijn dit.
Zo´n bronzen Nautilo zou ik ook wel graag willen hebben.

2 likes

Mooie aanwinst!

Veel draagplezier toegewenst.

1 like

en nog wat nieuwe zomer modelletjes:

http://oceanictime.blogspot.nl/2017/06/anonimo-nautilo-incolor.html

1 like

Zojuist in de verkoop sectie geplaatst

https://www.horlogeforum.nl/t/anonimo-polluce-455-magnum-bronze-limited-edition/111996

Zag vorige week de nieuwe Anonimo Epurato al voorbij komen en het horloge sprak mij direct aan.

Vandaag een leuk artikel op Fratello