AP Only (Deel 1)

Kweenie. Volgende stap in de “reis” misschien? Goud trekt me vaak maar heb hetzelfde als Edwin. Iets houdt me tegen. Soort guilty pleasure gevoel: je wil het stiekem wel een keer, maar de knoop doorhakken is net ff te spannend.

EDIT: dan neig ik nog eerder naar een rosegouden dresser.

3 likes

Kan het me ergens wel voorstellen, maar heb het zelf niet. Ik vind iets mooi of niet.
Een gouden sporthorloge is het vaak toch niet voor mij. Een dresser kan ik juist weer heel mooi vinden.

2 likes

Een gouden IWC Portugieser Perpetual Calender zoals bij WWW te koop is ook erg mooi maar ik zie mijzelf een gouden horloge toch ook niet dragen.

Ik kan mij dus aansluiten bij voorgaande opmerkingen.

.image

Foto van William Wien Watches.

7 likes

Ik vind goud ook meer passen bij een dresser. Ik heb er dan een heel ander gevoel bij dan een sportmodel in het goud. Voor mij dan ook draagbaarder.

3 likes

Zou hem vooral ook passen, voorkant vind ik bij deze modellen erg mooi. Echter wel een enorm dik.

2 likes

Wat een eensgezindheid op dit late tijdstip :+1:

1 like

Dit is mijn guilty pleasure… geloof het of niet😛

Maar we gaan weer teveel off topic. Excuus.

6 likes

Get this one instead…

7 likes

Zou me ook schuldig voelen. :wink:
Wellicht komt die er een keer!

Erg mooi idd, wel dan even op een iets betere foto en dit model.

13 likes

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Tja, als dat nou is zou kunnen. Naast mijn hulk en mijn pam320 gelijk klaar!

1 like

Ik heb het een beetje andersom.
Vind goud ( wanneer juist toegepast ) altijd een beetje next-level tov staal. Geeft iets meer ( duh ) waarde aan het horloge.

Feitelijk herhaal je mijn post, we zijn het eens :sunglasses:

1 like

Ik reageer op de verkeerde persoon :smiley:
Maar geelgoud vind ik wel vaak wat te opzichtig. Maar rosé kan erg mooi zijn.
Net even wat zachter op de huid voor de blanke man :slight_smile:

1 like

Het is ook fijn dat we niet allemaal hetzelfde mooi vinden. Op een of andere manier zit er bij mij iets dwars als het goud betreft. Heeft niets met prijs of budget te maken maar echt een gevoels kwestie. Ach-ja genoeg mooie stalen modellen beschikbaar! Die AP in 39mm staal moet er toch echt een keer van komen😍

Goud is voor dressers wat mij betreft. Daarbuiten is het: te zwaar, te kwetsbaar en in veel gevallen al snel ordinair.

Betreft dat kwetsbaar. Ik heb niet de indruk dat het nu zoveel sneller krast dan het normale rolex-staal.

1 like

Dat klinkt goed. Bij Rolex vast goed voor elkaar. (De gouden YM op rubber vind ik overigens heel aardig door de beugel kunnen.)

Er zit heel veel (mat)zwart op. En rosé, zeker in daglicht. Valt absoluut niet op.
Denk dat de band ook het verschil maakt tussen nét to mutch en ok.

1 like