AP Only (Deel 1)

Uniek! Dit is de allereerste vierkante Millenary die ik ooit zag. Ondanks ontbreken van papieren of doos 100% gegarandeerd origineel :nerd_face:

Koopje met 7.8k

http://link.marktplaats.nl/m1304936593?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

1 like

Gisteren aangemeld en me netjes voorgesteld, dus het leek me goed hier ook even gedag te zeggen :raising_hand_man:

18 likes

Teen +1

7 likes

Terug van een volledige service;
Als nieuw weer :yum::smiley:

54 likes

1 woord, WoW!!!

1 like

Lekker hoor, bij AP zelf neem ik aan? Lang moeten wachten?

1 like

Mooi, nu weer lekker genieten!

1 like

Inderdaad bij AP laten doen via een officiële dealer.
Heeft een week of 6 geduurd nadat ik de offerte had goedgekeurd.

Aardige bak met centen aan uitgegeven, vermoed ik :wink:

Ziet er top uit!

1 like

Klopt, voor dat geld kun je ook een mooi horloge kopen.

Maar als % van de marktwaarde van het horloge is het wel weer naar verhouding :wink:

Paar extra foto’s, echt heel mooi gedaan

32 likes

Het kost wat, maar dan heb je ook wat

1 like

Ziet er perfect uit Remco. Zeker de moeite waard bij dit horloge.

1 like

Inderdaad. Sommige stukken moet je alleen door het merk zelf in Zwitserland laten onderhouden. Sommige importeurs en hun uurwerkmakers gaan er soms een stuk minder zuinig mee om.

1 like

Lijkt wel nieuw! De investering waard dunkt me, die service.

1 like

Investering of niet,… ziet er gewoon erg goed uit!

2 likes

hoezo is de service van AP eigenlijk zoveel hoger dan bij bijvoorbeeld Rolex? is daar ook echt een goede reden voor (complexer uurwerk of zo?)?

1 like

Echt een prachtig resultaat, als nieuw! Heerlijke klok, komt er bij mij ook ooit nog! :slight_smile:

1 like

Ja nu wil ik het wel weten :wink: wat kost een service dan,?

1 like

Leuke (promo) film.
Laat zien dat er veel handwerk is aan de stalen Royal Oak band door de vele gepolijste en geborstelde delen.Hetzelfde geldt voor de kast.

Meer (hand)werk dan aan een gemiddelde Rolex lijkt mij (heeft puur met afwerking te maken, niet met de robuustheid of zoiets).

2 likes

Reken op circa 1.000,- euro voor een beurt van het uurwerk. Opmaken van kast en band kost vervolgens extra, net als bijvoorbeeld een nieuwe witgouden bout (schroef) of een nieuw saffierglas.

2 likes