AP Only (Deel 1)

Dank je wel! Nu is 1k natuurlijk ontzettend veel geld. Maar ik hoorde beetje horror verhalen hier over de service kosten van AP. Dat vind ik dan wel meevallen. Het is wel veel duurder dan Rolex maar is niet meteen het einde van de wereld.

Dat het opmaken van band en kast extra kost snap ik, afhankelijk van wat ze doen kan dat ook wel duur worden.

Thanks for sharing!

1 like

Erg gaaf zeg. Het was al een klatser maar nu helemaal!

2 likes

Prachtig!! Geniet er van!

1 like

Wat een dijk van een horloge blijft het toch he :heart_eyes: draag hem met plezier en geniet van de aanblik van zoiets mooie :star_struck:

1 like

Mooi die factory finish. Je kan overigens gemakkelijk zien aan een AP of hij gepolijst is wanneer de lunette niet vervangen is.
De schroefjes zijn bij een nieuwe lunette wat verzonken. Bij polijsten zijn koppen van de schroefjes vaak gelijk aan het oppervlakte van de lunette.

2 likes

Verse foto om de AP’s op het netvlies te houden van @eddegroot

23 likes

Wat een beauty. Deze mag wat mij betreft genomineerd worden voor mooiste horloge van het forum!

De relatief grove maar perfect uitgevoerde geborstelde gedeeltes zijn zo’n prachtig contrast met de hooggepolijste delen; echt smullen!

3 likes

Dank je, ben er ook heel blij mee.

Maar “mooiste” is veel teveel eer …
Voorbeeldje: Zo is deze van @Bidle ook bijzonder mooi :blush:;

En zo zijn er nog veel meer op het forum :wink::+1:

3 likes

Zeker. Hij is ook slechts “genomineerd” hè…

:wink:

1 like

Die zit erop gebrand!

1 like

17 likes

Kom er maar weer eens in @Zkhtim :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Schitterend!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Wat is het toch een beauty :blush:

Die van @leonnardus is ook echt waanzinnig en staat hoog op mijn lijst :heart_eyes:

7 likes

Nog een paar mooie plaatjes op deze mooie dag.

12 likes

2.0 Ecoboost of 5.0 V8?

Edit: fantastisch mooie horloge btw…

2.0 Ecoboost bestaat niet, 2.3 Ecoboost wel😉

1 like

Je hebt helemaal gelijk, excuses. Was trouwens wel een dijk van een motor in bijvoorbeeld de Focus ST.

Inderdaad de 2.3 ecoboost! De kosten voor een V8 mustang zijn helaas niet meer te verantwoorden, namelijk 56k aan BPM . Voor dit budget rij ik ongeveer 5 jaar incl. alle onderhouds kosten. :face_with_symbols_over_mouth:

Wel een nieuw uitlaatsysteem en een performance update laten monteren bij aanschaf dus met 420pk is de ecoboost niet bepaald een trage auto geworden. Qua rijgedrag is een ecoboost ook veel lichtvoetiger en handelbaarder op hogere snelheden, Maar eerlijk is eerlijk, het geluid zal noooooit hetzelfde zijn…

6 likes

Helemaal mee eens, de v8 is echt zonde van het geld. Voor die belachelijke bpm koop je een hoop mooie horloges! Welke kleur is de auto?