AP Only (Deel 1)

Vet gaaf,indrukwekkend

2 likes

Je zou maar na 3 maanden wachten eindelijk je Hornback Horlogebandje kunnen ophalen! Morgen direct bij opening lig ik bij s&c voor de deur :laughing:

En nog even de laatste glimp van de huidige.

PS: Armbandje was mislukte try-out by the way.

10 likes

En jawel, bandje lag klaar en binnen 10 minuten aan het horloge gezet, dus direct even wat foto’s gemaakt. Zo blij als een kind…



13 likes

Wat mij hier dan weer verbaast, zijn die nagels.
Dan kan je toch niet precies werken?

1 like

Tijd om het topic eens een leuke boost te geven…

Vandaag voor mijn mooie meid een prachtige Audemars weten te scoren, dus kon het niet laten om deze ook met de liefhebbers hier te delen.

Model: 67651st.zz.1261st.01

17 likes

Je houdt vast veel van d’r :hushed:

2 likes

Valt het op :joy:

1 like

Eindelijk mag ik hier ook eens posten met mijn (voor mij) nieuwe ROO.

36 likes

En geen misselijk exemplaar ook zeg! Gefeliciteerd met dit prachtige horloge… :sunglasses:

2 likes

Niet mijn smaak maar wel een beste klatser zo te zien, gefeliciteerd!

1 like

Mijn 15300!

32 likes

Ik zie een enkele keer eens een stalen 15200 passeren, die me best mooi lijkt . Een beetje nieuwsgierig probeer ik dan wat info op het web te zoeken, maar ;

  • waar kan ik ergens een huidige listprijs hier voor vinden? (niet bij AP en model staat bij S&C en Gassan niet eens op de site)
  • Lijkt de verkrijgbaarheid van een stalen RO op ‘Rolexmania’ in het kwadraat? Op Chrono24 zie ik prijzen die wel erg ver boven ‘oudere’ listprijzen liggen of zijn de prijzen bij AP de laatste paar jaar gigantisch gestegen?
  • Zijn deze grijs beter verkrijgbaar? Boven/onder list?
1 like

@Skyjack, hierbij wat goed Leesvoer:

Pricing
The retail price of the Royal Oak 15500 is €19.700,= (including VAT) and the Royal Oak 15202ST has a price tag of €25.300,= (including VAT).

En ja, de prijzen zijn de laatste jaren echt heel hard gestegen. Maar die van de echte alternatieven ook (Nautilus PP, Daytona, etc.).

Mening …:
39mm is DE perfecte maat. Als je polsen hebt tussen de 16 en 18 centimeter dan zeker.
Dan kun je kiezen uit de 15202 extra thin (het origineel, iets dunner en iets kwetsbaarder maar ook specialer uurwerk) of een gebruikte 15300.
Met polsen vanaf 19cm zou een 41mm ook kunnen (15400 of 15500).

Een 15300 (39mm) op 17cm polsen:

Een 15450 (37mm):

Een 15400 (41mm), te groot voor mij:

11 likes

Die kost toch het meest van allemaal dacht ik

De 39mm ziet er goed uit. Maar de 37mm net wat mooier
Heb je ze alle 2 ?

de 37mm zal ook wel een heel stuk groter dragen dan de DD door de vorm. Of valt dat mee ?

Dank voor de uitleg, ik ga wat verder lezen👍🏽

1 like

Nee de 37mm is iets dikker dan de 15300.
Verhoudingen Kloppen minder. Vind ik.
Maar draagt wel groter dan een DD of DJ.

Edit; nee ik heb alleen de 15300.

2 likes

Maar hoorde dat wachttijd voor ro ook 1 jaar is :persevere:

1 like

Nog maar even een fotootje… de staat van dit horloge uit 2012 verrast me ten positieve; lijkt wel nieuw…

12 likes

Sorry voor m’n gespam hoor…

26 likes