AP Only (Deel 1)

Toch wel de mooiste ap die er is
Zwart of blauw altijd goed
Wel 37mm

Deze is dan toch 39mm

2 likes

Staat prima

@Crownguard heeft een zgan 2018 blauwe 41mm chrono staan… Echt niet te versmaden!! 25k…

2 likes

Zag ik. Maar veel te druk die plaat
Niet voor mij

3 likes

Ieder z’n smaak. Ik vind hem helemaal de bom.

2 likes

Bij een ‘hypothetische’ aankoop van een 15300 uit 2011 moet je eigenlijk wel een full service incalculeren lijkt me? €1000,- ex. onderdelen en case/bracelet nazien?

Hoe liggen de service intervallen van RO’s in de praktijk?

Zou ik wel rekening mee houden.

Ik was ruim 1.700,- euro kwijt inclusief polijsten, een nieuw glaasje en een nieuwe witgouden “bout”.

Elke 7 a 8 jaar zou ik denken als interval? Afhankelijk van het gebruik?

1 like

Ff gepast bij een vriendje… wit het mooiste wat mij betreft.

15 likes

Volledig onbedoeld en onverwacht tegen dit exemplaar aan gelopen. Helaas doen de foto’s het horloge geen eer aan, maar ben helemaal verkocht.

21 likes

32 likes

Wauw! Rosé goud? Wat een klatser zeg! Nice!!

1 like

Is dit 39 of 37? Mooi hoor. Ook geen last van contrasterende dagaanduiding.

1 like

37mm en draagt als 40mm.

1 like

Wtf, hij upload even voor een tonnetje aan horloges!? Bizar… die offshore’s vind ik maar niks. Maar die ‘normale’ Oaks, oeh la laa.

1 like

Tijd voor een foto dacht ik zo…

12 likes

Ik vind die groene cijfers goedkoop ogen, draag je hem veel of is hij voor de nieuwe zaak?

Ik kwam er laatst wel achter dat de band van zo’n moderne AP als een tank gebouwd is.

Allemaggies wat een kwaliteit.

11 likes

Lang verhaal kort; de “zaak” gaat er niet van komen, kwam er al snel achter dat 't me teveel tijd kostte en nauwelijks met m’n drukke baan te combineren was. Impact was laag want was niet meer dan een zelfgebouwd website’tje maar werd na twee dagen al een beetje beroerd van de inruil(voorstellen).

Kortom; was er snel achter dat ik geen ondernemer ben en respect voor de andere bekende grijzen die dat wel zijn is verder toegenomen.

De AP is dus lekker voor mezelf.

En qua bouwkwaliteit en afwerking is het idd zo dat dit wel op een erg hoog niveau staat, prachtig geslaagde afwisseling tussen de “iets grover dan bij de meeste merken” geborstelde delen tov de hoogglanzende delen waaronder de witgouden boutjes.

En het “groen” van de letters is in real life eigenlijk gewoon zo goed als wit, vind het wel lekker fris ogen.

4 likes

Ah jammer! Ik had vol vertrouwen mensen richting je deur gestuurd, maar ik begrijp het goed.

2 likes

Echt een knappert ( die AP… )

2 likes