AP Only (Deel 1)

Cool!

1 like

Ach, … de schoorsteen moet ook roken bij AP :smile:

1 like

Dit is kapot gaaf :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat:

1 like

Dat is niet raar. Dat is heel bijzonder!
Mooi zeg. Heel apart. Nog nooit gezien.
Draaien die uren aanduidingen langzaam of klikken die op hun plaats?
Dank voor het showen hier.
Geen bezwaar tegen nog meer foto’s.

2 likes

Kijk de eerste non-RO AP sinds tijden. Gaaf ding. En dat marvel gedrocht is een totale sell-out van het merk. Terwijl een JLC en VC de focus leggen op hypercomplexe uurwerken komt AP met de zoveelste kopie van wat ze al hadden, nu in samenwerking met een stripfiguur.

Je moet als merk wel aan je marketing denken en met de tijd meegaan. Zo’n marvel-uitstapje is geen probleem, als je verder gewoon hele mooie en gecompliceerde horloges maakt.

Of JLC nou zo aansprekend bezig is…

Vind VC wel lekker gaan ook!

1 like

Eens hoor. Probleem is dat AP een one trick pony is en nauwelijks mooie andere horloges maakt. Die hele Code lijn is een drama en way overpriced. JLC mist een goede sportlijn - Polaris is het net niet en hoe gaaf en quirky de Reverso’s ook zijn het is niet wat de markt zoekt. VC heeft dat beter voor mekaar, Overseas lijn is stuk voor stuk top en coherent. Maar daarnaast is er nog zo veel meer dat ze wat mij betreft nu het beste bezig zijn van alle grote merken. Zelfs Patek begint een beetje zijn glans te verliezen als alles wat je doet is een simpel sporthorloge in een groene dial uitbrengen. Dacht dat ze afwilden van die focus op sportstaal, maar voor Insta doen we nog een rondje hoor.

3 likes

Heb je deze​:star_struck:heeeel gaaf! Het is een Millenary variant van de Starwheel.:+1:

10 likes

ik vind dat echt heel jammer.

De Polaris lijn is voor veel mensen gewoon net even te groot en het is ook wel een type horloge wat niet iedereen aanspreekt met die dubbele kroon/

Ook gaaf!!

Die zou ik overwegen (geen idee wat ie kost)

1 like

Witgoud met grijze tinten is wel mooi, tijd op een speelse manier aangegeven en toch klassieke kast/uitstraling.

13 likes

Ik denk dat JLC hier zelf de Reverso positioneert? Ik snap dat het niet voor iedereen sportief is, maar voor JLC was dat ooit de intentie in ieder geval.

Ik vind bovenstaande starwheel echt prachtig!

3 likes

Wat blijven dit toch mooie horloges. Elegant, maar niet rond. I like it.

Dit is top. Erg gaaf.

1 like

Lekker hè, zo in het Achterhoekse zonnetje. :blush:

1 like

If you know, you know :ok_hand:t2:

1 like

Crosspost, omdat het kan. :slightly_smiling_face:

30 likes

🥲

Wat een duo zeg.

1 like

LE…oplage van 50 stuks :heart_eyes:


7 likes