AP Only (Deel 1)

Waanzinnig stukje horlogerie :sunglasses::+1:

Wat?

3 likes

Hi Ralph / @anon66999254HFDEF,

Zou je je uitspraak voor me willen onderbouwen? Is een serieuze en oprechte vraag, waarschijnlijk vooral ingegeven door mijn onbekendheid met AP maar ik zie vooral een horloge met een hoge aanschafprijs. Ik vind het model overigens wel mooi :blush:

Groet, Vincent

@tompj hoe gaat het met je campagne om iedereen die ‘stukje’ zegt, stuk te maken? :joy:

4 likes

Slecht :sleepy:

2 likes

Zoek maar eens op YouTube filmpjes over de productie van de Audemars Piguet Royal Oak. Ik spreek je daarna wel oké? :wink:

1 like

Sorry maar dit noem ik een kansloze reactie… qua inhoud en toon.

Groet, Vincent

Daar heb je in ieder geval gelijk in al is hoog uiteraard subjectief en voor iedereen anders.

1 like

Ik kan beamen dat de productiefilmpjes mooi gemaakt zijn en ik vind ze indrukwekkend. Vind de reactie ook niet onvriendelijk van toon. Ik raad oprecht aan om deze te bekijken als je geïnteresseerd bent.

Groet

De reactie was ook gewoon vriendelijk bedoeld…

1 like

Hi,

Absoluut mee eens - ieder heeft een eigen budget. En dank voor je reactie

Sorry - is niet bedoeld om te stoken maar AP staat bij mij minder op de radar - afwerking zal top zijn, historie en QC zal zeker ook top zijn maar is er daar bovenop nog een voor AP kenmerkende specificatie / toevoeging die dit horloge extra onderscheidend maakt?

Groet, Vincent

Hopelijk kun je troost vinden in de weet dat je mij hebt genezen. Zo heb je de wereld er toch een stukje mooier op gemaakt.

7 likes

Joh, ik zou het echt niet weten. Ik heb het horloge gekocht omdat ik hem mooi vind en dit model al jaren in mijn gedachten langskomt en in al die jaren voor mij nog steeds een krachtig ontwerp is.

De totale afwerking valt mij zeer positief op maar dat geldt ook voor een paar gs modellen die ik live heb mogen bewonderen.

De productie filmpjes geven bij mij een warm gevoel gezien het vakwerk en handwerk, dit zal zeker marketing gedreven zijn maar laat me lekker in die waan.

Groet

6 likes

Er is weinig waan aan. Je hebt gewoon een AP om de pols :sunglasses::+1:

3 likes

Er gebeurt in dit draadje niet zoveel. Ik vind deze toch echt heerlijk om te dragen!

25 likes

Snap ik! Fenomenaal horloge! Zijn hier eigenlijk wachtlijsten voor of kon je hem relatief eenvoudig krijgen bij de AD?

1 like

Dit horloge betreft de referentie14790, d serie uit 1998. Ik heb dit horloge derhalve niet bij een AD aangeschaft. Ik heb begrepen dat het aantal AD’s afneemt en er enkel boutique’s overblijven in de toekomst maar ben niet zeker of deze informatie correct is.

3 likes

Ziet er als nieuw uit :heart_eyes::+1:

Heb nu al een paar weken een eik om de pols, behoorlijk fors horloge, maar draagt toch prettig. Het aller leukste is toch de accuratesse… 2 seconden te snel in ongeveer een maand tijd :innocent:

Ben stiekem al 3 dagen in afwachting van de foto’s :sweat_smile: