AP Only (Deel 1)

Horloge draagt fors. Ik heb de 37mm en die is perfect van maat ondanks dat ik normaliter tussen 39-41mm prefereer.

Ben wel benieuwd welke referentie je draagt!

1 like

Zult u nog even moeten wachten, horloge was zo schunnig duur dat ik daar geen voordeel in zie, misschien ooit in het blauwe gedeelte, maar voorlopig niet :innocent:

p.s. diameter 42 mm

Laat gewoon die AP zien dan…

2 likes

Vandaag om de pols!

27 likes

Gaaf :star_struck:

36mm :grimacing::stuck_out_tongue:

12 likes

SPAM alert…

Zogenaamd ff de camera vd telefoon testen

28 likes

Tijdje terug deze omgehad omdat de marketing foto’s mij overtuigd hadden dat deze hem moest worden…

Ben met lege pols naar buiten gelopen , goed het plastic mocht er niet af (…) dus voelde nog steeds dat alsof ie in de vitrine stond… Maar te groot ondanks 42mm , te dik en te opvallend , beetje het Big Mac reclame gevoel… mooi in de reclame, een rommeltje als je het doosje opendoet.

De blauwe 15500 is toch echt de volgende , prachtig gewoon.

2 likes

Vandaag een zeldzame situatie waarbij deze “Blood Brothers” bij elkaar waren ivm taxatie. Normaal ligt alles extern in de kluis, maar nu dus even gebruik maken van het moment

18 likes

Spam alert!

:heart_eyes:

41 likes

De tering! :heart_eyes::drooling_face:

Hier nog een 15300 te zien ?
Of die weg mag :wink:
Wil eigelijk toch een x proberen. Misschien maar een zoekertje aanmaken. Maar denk dat er hier niet veel rond zwerven

2 likes

imageimage

U vraagt wij draaien @Lucky-Luke
15300 is perfect

30 likes

Lekker scherp ding hoor.

1 like

Heel mooi.

Denk inderdaad het mooiste formaat.
Maar ze liggen niet voor het oprapen :disappointed_relieved:

2 likes

5 atm toch ?
dus gewoon zwemmen zou geen probleem moeten zijn

Staat wel wat op chrono rond 20k. Wit stukje minder. Houdt idd niet over.

1 like

Blauw gaat niet lukken voor die prijs.
Vind ik zelf de mooiste kleur.

Ja volgens mij wel. En geschroefde kroon.

Twee stuks onder de 20. 1 blauw, 1 zwarte. Allebei geen fullset. Op het blote oog geen verkeerde staat. Maar dat weet @Bauhaus beter te beoordelen.

Een Royal Oak is al jaaaarenlang mijn droomhorloge. Wat is het service-interval bij de uurwerken van AP?