AP Only (Deel 1)

Draag ‘m (te) weinig. Maar verkopen is geen optie.
Onder andere omdat ik dan ruzie krijg met m’n zoon :grin:.
Maar ook omdat terugkopen lastig kan worden :wink:

Tot welk jaar zijn ze gemaakt 2012 ?

Als ik de gmt beu word dan ga ik denk een 15300 full set zoeken.

Ongeveer 2012 inderdaad. Is online wel te vinden.

Denk dat ik wel een mooie kan vinden rond de 27 a 28k
Maar dan wel met verse service

Maar waarom is dat dan ?

Een fatsoenlijke 15300 moet wel voor 28k te krijgen zijn? Ik weet niet wat ik lees :laughing:

Zocht er laaaaang geleden nog naar eentje en toen waren ze iets duurder dan een sub. Is alweer tien jaar geleden. Manman

1 like

Veel ligt bij mij in een externe kluis, de Royal Oak ook.

Daarnaast voel ik mij soms ongemakkelijk t.o.v. anderen (bijvoorbeeld collega’s waarvoor dit bijna een jaarsalaris zou zijn) als ik met zo’n duur horloge rondloop. Dat is onzin en zit alleen tussen mijn eigen oren, maar het zit er wel.

5 likes

Tja, had toen (10 jaar terug) ook even een Nautilus en een Paul Newman Daytona gekocht :grin::wink:

Tja, ik heb vanmiddag even een 15451OR gepast en ondervonden dat 37mm voor mij definitief te klein is.
Ik wil een nieuwe en geen 7 jaar oude. Dus wordt het toch de 15202 of misschien toch de 15500.

Denk dat de 15202 het beste is. Nieuw is altijd fijn en zorgeloos

1 like

Én in ieder geval kan de secondewijzer er niet afvallen.:joy:
Lijkt me wel bijzonder een horloge te bezitten zonder.
Ik heb altijd de tic om mijn horloge op de seconde gelijk te zetten. Ben ik daar meteen vanaf! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Klopt
Maar ik wil toch graag zien of het horloge nog loopt zonder deze af te doen en naar de achterkant te kijken.

1 like

Dan hou je hem tegen je oor.

2 likes

Ik zou niet zonder de seconde wijzer kunnen. Had het ook bij de daytona. Kan je wel aanzetten maar is toch anders.

Apro rosé 39mm met seconde wijzer is er denk niet.
Zal eens gaan zoeken

2 likes

Nee is er niet. Of op rubber en leer.

1 like

Je ziet de minutenwijzer wel lopen.

2 likes

Secondewijzers zijn lelijk :upside_down_face:

1 like

In deze gejaagde tijd van druk en stress is het toch mooi niet op de seconde te hoeven leven! :hugs:

Is gewoon mooi om de wijzer te zien lopen

1 like

AP moet gewoon een nieuw model op de markt brengen naar onze wensen! Staan zij ook op Baselworld?

15300 2.0?

1 like