AP Only (Deel 1)

Daar verkoop ik de gmt wel weer voor, denk ik :see_no_evil:

1 like

:joy:

Ben sowieso wel blij met de gmt. Erg gaaf horloge. En voorlopig niks anders even. Maar of de gmt een blijvertje is moet nog blijken. Heb niet de zelfde klik als met de DD

1 like

Nu al niet? :zipper_mouth_face:

1 like

Ik vind (zonder “t”) die GMT van jou ook wel supervet hoor! En nóg exclusiever dan een DD, hoewel die van jou ook wel weer heel bijzonder is! Zijn echt twee droomhorloges! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ben er ook zeer tevreden mee. Super zelfs. Maar doel was en is nog steeds de meteoriet. De GMT was eigenlijk helemaal niet de bedoeling :joy:
Soms lopen dingen helemaal anders. Ik ga de eerste maanden ook helemaal niks veranderen.

Maar draag op dit moment wel de datejust :grin:

1 like

[quote=“Henman, post:674, topic:141460”]
Ik ga de eerste maanden ook helemaal niks veranderen.
[/quote] :joy::joy::joy:

3 likes

Man man man :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

1 like

:sunglasses: deze blijft voorlopig. Maar als de meteoriet plaat te lang gaat duren dan ga ik op jacht voor een complete DD met plaat. En gebruik ik de gmt als ruil middel. Of dat financieel gied is ben ik bang :see_no_evil: maar we gaan het zien

Zet je doelstellingen voor 2020 ff in je handtekening :joy:

1 like

Een Mens moet wat te doen hebben :grin:

1 like

Aan jouw zal het niet liggen als de economie weer instort :rofl:

1 like

:joy::joy:
Nee nooit. Geld hebben ze niet voor niets rond gemaakt. Het moet namelijk rollen.

2 likes

Waar was dit ?
Wil eigelijk ook wel eens live kijken of er een groot verschil tussen de 39 en 41 is

Wat hoort er bij de full set allemaal bij te zitten. En zijn Dit wel de originele papieren ?

Audemars Piguet Royal Oak Selfwinding
€ 25.500

Prima eigenschap. Het hoeft niet altijd. :+1:

1 like

Nee. Extract is niet hetzelfde als de originele papieren. Zie ook geen doos op de foto’s. Was anders nette prijs geweest.

Raar toch.
Staat toch duidelijk noriginele papieren. Zal eens mailtje sturen

Heb ik al vaker gezien deze truc. Het zijn strikt genomen originele papieren, maar niet zoals jij en ik het begrijpen. Verkopers klikken dit gewoon aan om in de zoekresultaten te verschijnen.

2 likes

Heb net mail gestuurd
Wachten even af. Maar denk wel dat jij gelijk hebt. Als ik er 1 koop dan wil ik dat alles klopt. Betaal liever iets meer.