AP Only (Deel 1)

ik zou zeggen van wel ja.

1 like

Wanne rommel :see_no_evil:

1 like

Oei, zal toch geen neppert zijn…??

Nee, wordt duurder na bezoek striptent! :joy:

2 likes

@AmsterdamVintageWatches heeft of krijgt een 15202 te koop voor - zo voorspel ik - een prikkie. Daar wordt wellicht de rode loper uitgerold voor jouw volgende huwelijk :innocent:

1 like

Haha
Tja zal dan wel zonder d&p zijn en dat wil ik niet.
Zouden ze daar wel een 126715chnr inruilen ?

Tuurlijk wel… Het is een Rolex hé geen Tag Heuer :wink:

Meneer Lijfering heeft geliked, de interesse is gewekt. :smiley:

1 like

Vandaag op stap geweest met vrouw en dochter in Dusseldorf en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om het juiste formaat APRO voor mij te bepalen. Bij CWC hadden ze zowel de 15202 als de 15500 staal met blauwe dial, en ook de 15300 met witte dial.

Genoeg tekst, tijd voor foto’s!



De foto’s vertekenen altijd, maar de mening was eensluidend!
De 15202 is toch wel ieletjes met dunne band en ik zou zelfs een schakel extra moeten kopen omdat hij me te strak zat.
De 15300 vind ik dan voor zijn formaat weer wat hoog op de pols, maar dat komt zeker ook omdat ik hem na de 15202 heb gepast. Wel al de nodige beschadigingen op de bezel bij deze. Een dingetje naar schijnt bij elke AP.
Bij de 15500 klopt voor mij alles. De dikte in verhouding tot de diameter en ook het formaat van de bracelet. alles zat ook meteen als gegoten. Met deze had ik zo de winkel kunnen verlaten, ware het niet dat 10k boven list mij tegenstaat. Ik wacht maar eens af of de plaatsing op de wachtlijst bij AP wat oplevert. Geduld hebben dus. Gelukkig ben ik nog zeer tevreden met mijn Sky Dweller de winkel weer uitgelopen.

9 likes

En? Wat was die conclusie? Wat bevalt het beste?

Jij hebt flinke polsen :grimacing:
De skydweller past een stuk beter dan de ap’s.

1 like

Ik heb het bij in mijn bericht ge-edit nu. :grinning:

1 like

Yep, was ook de mening van de dames (of wilden ze dat ik de knip dicht liet…?). :joy:

2 likes

Prachtig man! Ik had interesse in de 15450ST. Had ook een mailtje gestuurd naar een verdeler. Wachtlijst was nog te doen (3-4maand), maar het slechte nieuws is dat AP plots een prijsverhoging van een klein +3K… 16800 vond ik nog ‘cva’ voor 15450st, maar nu staan ze op €19800 en dat vind ik er wel over voor een stalen. Heb je in mijn ogen wat leukers voor. Op https://www.schaapcitroen.nl/nl/ vind je nog de oude prijzen terug van AP en op https://www.pijnenburgjuweliers.nl/collectie/audemars-piguet-horloges/ vind je nieuwe prijzen met prijsverhoging terug.

2 likes

hmmmm ik leg dan liever 3K bij voor deze chrono Er is wat gebeurd, ik heb een AP Royal Oak gepast...

1 like

Klopt, de 15450ST is wel erg veel gestegen. De 15500 is (in Duitsland) van 19.400,- naar 20.600,- gegaan.

Prijswinnaar!!


Met 6,3mm nog 1,8mm vlakker dan de Ultra Thin Jumbo 39mm 15202.

Helaas buiten budget. :blush:

2 likes

IMG_9669

4 likes

@Lucky-Luke

GMT inruileuh

3 likes

Dat is zwart en minder mooi helaas.