AP Only (Deel 1)

Ja zeker het polijstapparaat goed van dichtbij gezien.
Maar is de prijs daar dan ook niet naar?

Vreemde mening vind ik dit telkens weer. Als TS hier geen probleem in ziet en het horloge koopt om zelf (vriendin) te gaan dragen zonder de intensie om het weer te verkopen dan maakt het toch geen fluit uit?

Wie weet wil zij om het jaar ook wel een nieuwe als ze telkens nieuwe aanwinsten van manlief langs ziet komen :smile:

2 likes

Haha, tsja in dat geval een zo strak als mogelijk exemplaar op de kop zien te tikken. Even de grens over…

6 likes

Die is wel heel wat strakker idd.
En we wonen aan de grens…
Thanks!

2 likes

En met glimmers! :+1:t4:

1 like

Jep. Vindt ze wel mooi hoor.

1 like

Ze is niet van wisselen. Maar kan natuurlijk komen. Dus beter een strakke zoeken.

1 like

Ik koop mijn horloges ook niet om door te verkopen, maar een rondgepolijst horloge koop ik niet.

1 like

Precies, ieder z’n ding. Als er echter voor globaal hetzelfde bedrag een strakke te koop is dan is idd de keus niet moeilijk.

Dan snap ik niet waarom mijn mening in eerste instantie een ‘vreemde mening’ was

Niet?

Jij beslist hier nogal stellig voor TS terwijl TS het misschien voor lief had genomen. Tenslotte is het de goedkoopste op de markt en wellicht had budget een rol gespeeld…:wink:

Is deze dan niets voor je?
Staat hier op het forum…

1 like

Nee ik ben een liefhebber van gewone cijfers en vind een witte wijzerplaat ook niet mooi.

Hier wat foto’s van de nieuwe (9 jaar oude) aanwinst. Het is de Royal Oak 15300 in het blauw, een lastig te vinden kleur. De kast is 39mm, maar valt groter. De 41mm versie (15400) had mij niet gepast. Ik vind het een topper…

Band, bezel en kast hebben duidelijk draagsporen. Niet te vermijden bij het dragen van een Royal Oak.

Leuk detail is het AP logo (2 keer) in de sluiting.






62 likes

Mega. Nog steeds een klatser op de pols, maar staat je goed Remco!

2 likes

Nog even voor de maatvoering;
2 keer 39mm naast elkaar.

27 likes

Uitstekende maat zo te zien. Zeer fraai!

1 like

Werkelijk waar schitterend! Een echte grail Watch :heart_eyes::grin::+1:

1 like

Fantastisch!! Gefeliciteerd met deze aanwinst. :+1:t2:

1 like