AP Only (Deel 1)

Lucky Luke, Ik ben even heel druk geweest, ook een week in quarantaine met heel het gezin. Dus andere zorgen.

Maar had je onlangs al geen AP RO en die heb je toch direct weer weg gedaan wegens allergie?

En nu dus toch opnieuw één kopen en laten behandelen? Waarom die eerste niet behouden dan? Besef je nu dat je met de extra coating/behandeling kan leven? Is de AP magie te groot? Vertel (of link naar je verhaal) ! Dank.

1 like

Alles ok ?

:point_up_2:

Dat is nog steeds een optie.

Maar omdat het best wat kost zit ik aan een nieuwe te denken (en in bestelling). Ben ik er voorlopig vanaf in alle opzichten.

Maar de 15400 is toch ook wel erg mooi. Kwa grote is de 41mm prima. Heb de 39 ook om gehad en dat is ook prima.
Man man al die keuzes :joy:

5 likes

Ja, de koorts bij de kinderen is geweken, zijn terug (erg) actief dus alles ok.
Maar daardoor verplicht een week ziekteverlof, werk in de zorg en vermits het daar alle hens aan dek is, is dat natuurlijk wat irritant om gezond te moeten thuis blijven.
Morgen mag ik terug starten, ben benieuwd welke strengere maatregelen er ondertussen weer bijgekomen zijn op het werk…

5 likes

Top.

Denk dat te veel mensen het nog onderschatten. Elke dag veranderen de regels. Hoop dat de mensen even de hersenen gebruiken en zoveel mogelijk bij elkaar wegblijven tot de piek voorbij is

4 likes

Gaan we weer :joy::joy:

1 like

:see_no_evil:

Moet zeker een seconde wijzer opzitten. En geschroefde kroon.
Maar dat hebben ze alle 3 :persevere:

Nieuw is wel fijn

veel succes voor morgen
heb diep respect voor de mensen die in de zorg werken in deze klote tijden
en dat u maar gezond blijft

2 likes

Succes en sterkte morgen. Zal flink aanpoten zijn in de zorg. Respect!

2 likes

Staat er nog. Had verwacht dat die al wel weg zou zijn.
AP is natuurlijk ook niet zo populair dan rolex.

Of deze met verse service: https://www.subgmt.nl/audemars-piguet-15300st-d-p-2006/a6643?c=3512

Denk dat Henrik nog wel wat wil onderhandelen op de prijs.

1 like

Persoonlijk vind ik de zwarte dial mooier dan de witte.
Heeft AVW die 15300 nog? Ook erg mooi en voor eventuele verkoop (ooit :smile:) misschien makkelijker door de 39mm?

1 like

Wit wil ik niet.
Maar dankje voor de info.

:point_up_2:

Bijna 24k is toch wel erg veel imo.
Heb ik er ook weer niet voor over. Of er moet een blauwe voor komen.

1 like

Mee eens.

1 like

Hoeveel cm is jouw pols, Bauhaus?

1 like

Tis maar rustig hier.
Dacht dat we wel wat foto’s van @HanDavinci hier zouden zien, valt weer tegen

1 like

Gelukkig ben jij aanwezig genoeg op HF voor ons allebei, dus knal er maar lekker wat in!

2 likes

Als het aan mij lag deze heel erg snel

4 likes

En voor mij deze.

8 likes

Hier een pols van 17cm, erg “plat” trouwens.

De 39mm past mij prima.
De 41mm hing net over, was niet fraai in mijn ogen.

De moderne 37mm is iets dikker dan de 39mm (15300st) en daardoor zijn verhoudingen minder mooi.

2 likes

Ik heb een 19-20cm pols en zat te twijfelen wat voor mij ideaal zou zijn. Een 14790 is betaalbaarder, maarja de 36mm is echt te klein denk ik, ookal valt ie ruim. 39 zou denk ik ideaal zijn. 15300. Maarja dan reken je gewoon 19k voor een knappe witte. Daar moet ik echt nog even mentaal naar toe werken. Of ik dat mezelf kan ‘gunnen’/ verantwoorden. Dat is een proces, waarvoor ik altijd te tijd wil nemen. Voelt het qua kosten nog niet goed? Dan gewoon nog even wachten.

2 likes