AP Only (Deel 1)

Uiteraard heb ik ook deze gepast, want ik hou ook enorm van de clean uitstraling en ik heb de Offshore al dus juist een veel zakelijker exemplaar leek me een goed idee. Sterker nog, ik ging eigenlijk voor een stalen royal oak.

Uiteindelijk dus verscheidene exemplaren gepast. De stalen royal oak, met en zonder chronos, rosé royal oak met rosé band en leren band… Kortom, geen halve maatregelen aan deze kant.

En ik ben het helemaal met je eens, de uitstraling zonder de chrono’s sprak mij op voorhand eigenlijk ook het meeste aan.
De stalen variant viel zonder enige twijfel en ook redelijk direct af. Ondanks dat het echt prachtig is om te zien, en ik doorgaans enorm jaloers ben op mijn partner als we ergens in de zon zitten. Die band is echt prachtig, maar die 41mm maakt mij ontzettend fout.

Hoe het ook zij, de rosé met chrono’s past me echt fantastisch en ik ben er redelijk van overtuigd dat dit de aanvulling gaat worden. Deze week nog een afspraak staan om de rosé met een blauwe en zwarte band/plaat te proberen…

3 likes

12 likes

Lijkt wel of het gekleurd glas is.

Een unicum! Eens geen RO in het AP topic!

1 like

Die chrono is toch ook 41mm? Ik vind er overigens niets fout aan. Zit tussen de oren.

Is die niet nog forser? Offshore is niets voor mij.

Als je er zin an hebt en zo’n 65k aan Jasper wil aftikken kun je deze uit 2018 ophalen bij AVW. :grinning:

Wordt door AP standard geleverd met watchwinder in de doos omdat het een crime schijnt te zijn alle complicaties weer opnieuw in te stellen.

Edit, laat maar, vraagprijs is boven list (63,7k in Dld.).

Haha
Dat mag ook wel voor dat geld. Vind hem wel erg mooi.

dan laat maar :joy:

1 like

https://www.vanwonderenwatches.com/product/audemars-piguet-royal-oak-41-blue-dial-15500st-new/.
Echt wat voor @Lucky-Luke

2 likes

10k extra voor een blauwe plaat, never nooit

1 like

10k!!! Heb je een meteoriet plaat voor! :grinning:

Inderdaad, wordt ik blijer van. Blauw en premium is toch een dingetje.

Vind blauw ook weer geen 10k mooi.

1 like

Kost list ook hetzelfde als een zwarte. Dat is bij meteoriet wel anders. Die heeft meerwaarde.

1 like

En ik ben straks net zo blij met de zwarte, blauw heb ik al in de dj. Meteoriet heeft mooi lichte kleur plaat.
Mischien in de toekomst weer iets groens erbij 228235 :sunglasses:

1 like

Sowieso zitten er vingerafdrukken en vlekjes op de schakels bij de sluiting. Voor 10k extra mag hij wel echt “nieuw” zijn, als geadverteerd.

Ik vind het ook slechte foto’s. Betwijfel of deze wel van het betreffende horloge zijn en daarmee dus ook of deze überhaupt al bij verkoper aanwezig is, of “upcoming”? Of eerst polsen of er interesse is?
Allemaal slechts dingen die door mijn hoofd gaan bij het zien van deze 4 foto’s.

1 like

En hoort er geen plakband buitenkant band te zitten bij nieuw ?
Of moet bij AP ook alle stickers verwijderen worden.

Dezelfde vingerafdrukken zitten trouwens ook op de voorkant, op het schuine deel onder de 6 uur. Niet dat ik hem zou laten liggen voor list hoor :slight_smile: Als hij echt nieuw-nieuw was. Nu is hij duidelijk bepoteld, en niet nieuw in de stickers nieuw.

1 like

14 likes

:fire:

7 likes

:drooling_face: