AP Only (Deel 1)

Mooi horloge!
Hoe vond je de maat?
Die is 41mm toch? En valt groter?

Is 41 valt inderdaad iets groter. Als een 43 als ik moet gokken. Ik ben van de grotere horloges maar deze was toch ook qua maat super.

1 like

Nu te koop in Eindhoven. Ze beginnen steeds zeldzamer te worden heb ik begrepen.

12 likes

Hoe vinden jullie deze: service historie onbekend

12 likes

Vind hem er tof uit zien! Maar die marker bij de 9, daaromheen lijkt het blauwige eraf te zijn?

1 like

Mag ik hierbij aansluiten met mijn cal. 2003? :smiley:

10 likes

28 likes

CEO Bennahmias vertelde tijdens een besloten toespraak (had me tevoren opgegeven :wink: ) op de Geneefse SIHH in januari, dat AP de distributie/verkoop zo veel mogelijk in eigen “stores” wil gaan beheren…

Hou op met me! 2 is genoeg, 2. is genoeg, 2, is genoeg!

1 like

Op wel meer plekken rond de indexen…

1 like

3 lijkt me beter :innocent:

7 likes

Ik heb er wat moeite mee. De schade aan de wijzerplaat, de band lijkt me net niet scherp, ik krijg er niet het “wow” gevoel bij dat die van vierport me een paar posts verder geeft. Ben je zeker dat deze echt is?

Ik ben sterk, ik ben sterk!

1 like

Hij is denk ik wel echt, maar de plaat is wat verweerd. Ik vraag nog wat macro shots

1 like

Maar hoe verweert een plaat zo? AP slechte verf gebruikt, kan ik me moeilijk voorstellen… markers opnieuw geplaatst met verkeerde lijm?
Kan ook zijn dat ik paranoia ben :slight_smile:

Je ziet wel vaker verweerde wijzerplaten bij AP. Dat heb je ooit na verloop van tijd

Ziet er ok uit. Kast linksonder wijkt wat af van de andere kanten. De rest ziet er wel scherp uit. De lunet lijkt wat versleten. De scherpte is er wat vanaf. Maar hoe oud is het horloge? Oude DDs verliezen ook de scherpte van hun fluted bezel.

De een zegt patina, de ander zegt iets anders…

Ik vind dit wel scherp :wink:

Ik zou in ieder geval die geelgouden laten voor wat het is.

12 likes

15 likes