Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Dat zou leuk zijn, goed idee :+1:

2 likes

Mooi, hij oogt alleen nog wat kil vind ik.

Wellicht inderdaad wat minder strepen op de sub dials zoals iemand al voorstelde.

Ook zou je de sub dials heel diep donkerblauw kunnen maken. Die Heuers/traditions van een jaar of 50 terug hebben vaak sub dials die zijn verkleurd naar wat donkerblauw-achtig zwart. Wat het een wat warmere uitstraling geeft.

3 likes

Kil?
Dan zeker geen blauw!:slight_smile:

Ok Jean Paul :slight_smile:

Ik hou me op de achtergrond. Wel benieuwd wat het gaat worden. Mocht het eindresultaat me bevallen dan pluk ik er wellicht een uit het blauwe gedeelte tzt :smile:

Als dit het wordt haak ik af…ik voel hier helemaal niks voor…

Dit is volgens mij één van de voorstellen, die samen met alle andere ideeën de volgende ronde in kunnen gaan.

1 like

Heb niet het idee dat die al snel concreet gaan worden. Maar wellicht heb ik het mis.

3 likes

Ik vind deze al beter. Muv twee maal het woord limited.

1 like

Drie keer zelfs. Horlogeforum limited edition limited. Automatic.
Limited edition.

Overigens stem ik sowieso voor een echt logo. Desnoods van Seagull, ipv HFLE.

3 likes

Deze is wel mooi maar wat al eerder is opgemerkt, tweemaal limited op de dial is wat veel van het goede

1 like

Ik zit al een tijdje het topic te volgen, maar ik zou persoonlijk toch een originele 1963 verkiezen boven deze dial. Hier heeft verder niemand iets aan maar ik heb het idee dat er met alle moeite een horloge bedacht wordt om dit jaar maar weer een hfle te hebben…

Ik zou zeggen doe het goed of doe het niet :roll_eyes:

3 likes

Heerlijk al die zeelui aan de wal

2 likes

Stuurlui :wink:

Ja, die ook ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Update! Terug naar de lollipop die nu wat lager op de chronowijzer staat en de linker compax wat minder streepjes voor een wat rustiger design! Dank voor de tip @Atemporal
De 1000 en 750 op de tachy worden niet vervangen door “tachymeter”, zag er niet uit.

1 like

3 keer limited op de dial is wel een beetje teveel

1 like

Nogsteeds zit de lollypop vrij hoog toch, of is dit historisch correct?
Bij mijn aquis valt hij net onder de indices waardoor de afleesbaarheid goed blijft.

1 like

Buitenste ring is nog steeds best wel druk, maar de subdials zijn wel mooier zo. Op zich mogen de cijfers in de subdials wel een fractie groter en iets meer naar binnen. Lollipop valt ook een beetje weg zo met deze grootte/positie. Ook zou ik het ‘logo’ nog eens heroverwegen. Het gat tussen de band en de kast lijkt ook redelijk groot of is dit gezichtsbedrog?

Btw niet bedoeld om af te kraken, maar wat gedachtespinsels.

1 like

Gat tussen band en kast is bekend item, hoort bij de standaard Seagull 1963 kast.