Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Typt ie op z’n made in China telefoon…

1 like

Nog twee! Met logo van @Atemporal op beide, eentje met en eentje zonder tachymeter, ik neig maar de laatste, lekker clean.


7 likes

De tweede, lekker kalmpjes!

3 likes

Zonder tachymeter mèt simpele HFLE aanduiding

3 likes

Die tweede is mooi inderdaad. Misschien op de chrono minuten aanduiding nog langere indexen om de 3 minuten? Lekker vintage :slight_smile:

Voor de variant met de tachy schaal zou ik van 0 tot 10 minuten niet de huidige hoge snelheden gebruiken, maar juist onder de 60 units per uur. Zeg maar tot 50 ofzo.

1 like

Ik zat net eens bij te lezen in dit topic… Gek genoeg kwam dezelfde vraag weer bovendrijven.

In het andere HFLE topic wordt ook naar hartenlust met paint gespeeld (ja inderdaad, geen photshop) maar tot nog toe zie ik niets echt richting een concreet iets gaan…

1 like

Pro tachymeter hier :ok_hand:

2 likes

Is een initiatief! Offertes bij chinese leveranciers zijn opgevraagd. Ontwerp nadert de eindfase vind ik, alleen hoe zetten we leuk HFLE op de wijzerplaat, vind ik lastig

1 like

En nou nog dat afzichtelijke “21 jewels” eraf…
Zet daarvoor in de plaats maar “2017” of zo…

2 likes

Waarom dan niet alleen het logo van deze site op de wijzerplaat, zonder letters?
Op de achterkant kun je melding maken van een limted edition, etc. etc.
Die Jewels kunnen er dan ook vanaf :blush:

21 Jewels is zo vorige eeuw!

Niet, heb je een caseback voor :wink:

5 likes

2e is ‘zen’

1 like

Gewoon zonder logo. Kan prima. De proza kan achterop.

7 likes

Achteraan ineens het logo er bij, :wink:

:+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Als je de kansen voor dit ontwerp om zeep wilt helpen zeker doen. :+1:

1 like

Tachymeter ziet er wel lekker sportief uit.

Met de chronowijzer altijd op 12 zou je de HF LE combinatie iets uit elkaar kunnen halen. Plus de letters flink light, zodat de aandacht nog wat meer naar de andere relevante elementen gaat. Op zich wel aardig dát er subtiel tekstjes staan die het unieke van de wijzerplaat benadrukken (aantal jewels is dan minder relevant dan het jaartal i.m.o.).

7 likes

Ik ben benieuwd of dit nog een vervolg krijgt. Lees momenteel weinig over een HFLE.

Work in progress!

2 likes