Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Bericht verwijderd

FORUMREGELS
De volgende handelingen of activiteiten zijn NIET toegestaan;

  1. Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten, organisaties, personen, of groepen.
  2. Op de persoon spelen. Richt je kritiek op de inhoud van een bericht en niet op de persoon die het geschreven heeft.
1 like

Eh, ik ben best nieuw hier en heb helemaal geen verstand van horloges. Maar wat heeft dit met de HFLE Panda Racing Chrono te maken? Ik vind dat veel interessanter:slight_smile:

2 likes

Vertelt. Regels zijn regels.

Of moest dat per PB?

Toch een mooi klokje, hoor :wink::wink:

1 like

Hoppetee! Final design wat mij betreft, alhoewel, nog wat ribbeltjes in de subdials.
Vintage look and feel met 38mm net wat groter dan de originele racingchrono’s als de Heuer Carrera die 35mm waren, juiste proporties van de subdials tov wijzerplaat, warm en makkelijk poetsbaar plexiglas en een doorkijkachterkant!
Vintage Panda looks in een modern horloge en niet de dikke bedragen die je voor een vintage neertelt.

Wat moet deze gaan kosten dan? Of heb ik daar overheen gelezen?

1 like

op het plaatje staat brown leather voor de band.
Hoe ziet deze kleur er uit? op de foto ziet het er aardig zwart uit.

1 like

nadat ik beter had gekeken, en de afbeelding vergroot, bleken die 2 trosjes druiven finishvlaggetjes te zijn… :astonished:

2 likes

Gaan we vlaggen??? :joy:

1 like

Doe mij de EMG maar. Die vlaggetjes maken t geheel nog goedkoop

3 likes

Die vlaggen zijn een typische HF-signature… :flag_black:

6 likes

Hij is leuk! :joy:

Edit: nou hoef ik hem echt niet meer, met die vlaggen erop…:laughing: :joy:

1 like

Wordt zwart leder!

Even over de vlaggetjes, ik heb geen merk/logo en wil er wat opzetten wat ok is maar geen inbreuk maakt op merkrechten. Iemand een beter idee dan de gekruiste finishvlaggen ipv inhoudsloze kritiek?

Mag simpel ook? Gewoon niets… Ik meen het serieus :ok_hand: En als je dan per sé iets wilt, waarom niet wat tekst.
Het is zo’n cliché dat ieder horloge een logo moet.

2 likes

Zoals ik al een eerder in dit topic melde. Race vlaggen zonder een tachymeter kan gewoon echt niet. Nu lijkt het een goedkoop plakmerk die de plank mis heeft geslagen. Vlaggetjes eraf en maak er dan een dresser van zonder rallyband want die hoort er zo ook niet op.

3 likes

Ook zonder tachymeter!

2 likes

Het horloge heeft elementen van een dresser en een racing chrono maar van beiden te weinig om te overtuigen qua design, naar mijn mening dan :grin:. Ook het logo werkt niet echt, je moet 2 keer kijken om te zien wat het is. Een sterk logo moet direct herkenbaar zijn, dan beter niets

Dat van dat logo ben ik met je eens, is een heel lastige om out of the blue een sterk beeldmerk te fabriceren. Vandaar mijn vraag ook, ben ook maar een goedwillende horlogefanaat geen professioneel designer.

3 likes

Tja nu weet ik het niet hoor. De Heuer staat me ook niet aan.

1 like