Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

haha jij hebt @logie overduidelijk nog niet ontmoet, die ouwe kooivechter :joy:

5 likes

Hehe :no_mouth:

1 like

Bericht verwijderd

FORUMREGELS
De volgende handelingen of activiteiten zijn NIET toegestaan;

  1. Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten, organisaties, personen, of groepen.
  2. Op de persoon spelen. Richt je kritiek op de inhoud van een bericht en niet op de persoon die het geschreven heeft.
4 likes

Ik vind de kast erg mooi!:clap:
Succes met dit avontuur @BG1! :+1:

1 like

Feit,EMG mag wel oppassen :grin:
Verder enorm gezeik op BG_/Aramar,jammer

4 likes

Eind rijden op het moment, zit in Thailand :wink:

Maar goed, ik vergeef het je. Want zo ben ik :joy:

4 likes

Goed bezig Bas! :thumbsup: vind hem echt leuk geworden ware het niet voor dat verschrikkelijke logo…

1 like

teveel regels continue overtreden. Wordt later gemodereerd en opgeschoond.

We kunnen weer verder na wat aanpassingen.
“Respectloos bejegenen” staat in de regels en klinkt wellicht wat ingewikkeld maar dat betekent gewoon dat we elkaar niet steeds te hoeven beschuldigen van van-alles-en-nog-wat. Als je een bepaald merk niet mooi vindt, de filosofie je niet aanspreekt of het verdienmodel je niet bevalt dan houd je dat:
A) voor je, of
B) breng je dat respectvol over.
Lukt B niet, dan is A de verstandigste keuze.

Lees vooral het onderstaande nog even.
Cheers,
Jur(ist)

FORUMREGELS
De volgende handelingen of activiteiten zijn NIET toegestaan;

  1. Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten, organisaties, personen, of groepen.
  2. Op de persoon spelen. Richt je kritiek op de inhoud van een bericht en niet op de persoon die het geschreven heeft.
1 like

Ik begrijp helemaal dat je hebt ingegrepen :relaxed: Maar IMHO roept regel 1 m.n. voor wat betreft het eerste deel “Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten” wat vragen op. Respect betekent “eerbied, ontzag”. Ik hoop dat ik niet gelijk een ban krijg als ik eens merk zonder eerbied of ontzag aanspreek :wink:. Voor wat personen, groepen etc. betreft, dat lijkt me duidelijk.

IMHO. Is dat een wasstraat ergens?

2 likes

Ah:
imho
Webdefinities
Internetjargon is een jargon voor internetgebruikers. Het is nauw verwant met andere vormen van computerjargon. Het komt voor op Usenet, internetforums, chatprogramma’s, sociale netwerksites, chatrooms en in online spelletjes. …

1 like

Ah, je bent er al uit. Hou zelf niet van dit soort taalgebruik, maar je kan je of verzetten tegen brede maatschappelijk ontwikkelingen of er in mee gaan. Met tegenzin dan maar :wink:

Een beetje respectloos is het wel… :joy::joy:

3 likes

Er is ook nog een tussenweg tussen respect hebben voor en respectloos:

je er gewoon niet aan storen c.q. mee bemoeien…

2 likes

Work in progress!
Prototype is binnen, maar we gaan wel nog wat tweaken aan het design van de wijzerplaat

6 likes

12 likes

Nice! Ik zou qua ontwerp misschien nog wat meer gelijkheid tussen de twee sub dials proberen te creëren.

2 likes

Ja precies, 10, 30 en 50 zijn op de linker sub niet per sé nodig…

2 likes