Aspirerend Breitling bezitters hold your horses! Update: inclusief foto's van het aanbod

Geen idee of het hier bekend is maar binnenkort is er dus een Breitling outlet store in het outlet centrum in Roermond. Doe er je voordeel mee! Of niet.

30 likes

Ik ga er de deur niet platlopen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als ze onthullen horloges te gaan maken met een diameter van 34-36 mm dan zal ik de reis graag maken naar het verre Limburg!

8 likes

Thanks Sjoerd! Dat is zeker interessant!

1 like

Op naar Roermond dan :grin:

8 likes

Is aardig uit de richting, maar wel leuk om te gaan kijken.

Ik kom er geregeld, woon op een steenworp afstand. Dus als je alleen wil weten of ze iets hebben kan je ook eens een berichtje in het algemene outlet Roermond topic gooien en dan kan dta gecheckt worden.

9 likes

Met die nieuwe lijn zo goed als uitgerold begrijp ik dat ze de oude modellen gaan opruimen?

2 likes

Ben benieuwd wat ze hier gaan dumpen en tegen welke korting…

1 like

Goede keus… als je ziet hoe druk het is bij de andere twee horloge zaken aldaar, zullen ze er genoeg verkopen

Denk dat het voornamelijk de modellen zijn niet niet goed lopen. Dames, stenen, PVD, two-tone etc.

Zeer kleine kans op Navitimer, Avenger, Aerospace

1 like

Is de hele outlet de moeite om een keer langs te gaan als je een keer in de buurt bent ?

2 likes

Zo’n soort outlet mis ik dan weer in Bataviastad in Lelystad… :sob:

Roermond is voor mij een beetje uit de richting … :grin:

1 like

Opzich wel, ligt eraan hoe belangrijk je merkloos op je kleding vindt. Daarnaast adviseer ik eventueel op een doordeweekse dag te gaan ipv weekend ivm drukte

2 likes

Kom er ook 1x per maand…

Vaak is outlet voor horloges nog duurder dan grijs. Maar misschien niet voor allemaal van toepassing?

Is de outlet in Lelystad wat op horlogegebied?

Oh my gawd! OH MY GAWD!!! :scream::scream::scream:
This is awesome news! Alhoewel de kortingen vast niet exorbitant hoog zullen zijn. 10-20% kun je meestal ook wel bij de juwelier voor elkaar krijgen.

Ja het is zo’n gevalletje, als je toevallig naar een model opzoek bent komt 't mooi uit

1 like

En als je toch in Roermond bent dan is het leuk om even te koekeloeren.

3 likes

Wat een afgang voor zo’n merk…

11 likes

Outlet? Natuurlijk, het sop is de kool niet waard! Ga liever naar een juwelier die geeft meer kortingen dan deze commerciële onzin :face_with_raised_eyebrow:

1 like