Aspirerend Breitling bezitters hold your horses! Update: inclusief foto's van het aanbod

Dat denk ik dus ook dat de juwelier meer korting geeft :grimacing:

1 like

Nou, als je niet van onderhandelen houdt en je net opzoek bent naar een apart modelletje, waarom niet?

2 likes

Bij s&c was korting onmogelijk, of misschien had ik de indruk gewekt dat ik poen zat heb :joy:

2 likes

die er tof uit uitzien

Ik denk dat het niet een kwestie is van wel of niet van onderhandelen houden, maar wel of niet KUNNEN onderhandelen :wink:

Tuurlijk, dat speelt mee. Ik spreek voor mezelf dat ik me er vaak niet prettig bij voel een prijs omlaag te werken, los van of ik er toe in staat zou zijn of niet

Daar word je net zo hard gefopt als black friday, zijn outlet prijzen en die gaan geen extra korting geven.

1 like

Zou het op het gegeven moment toch maar wel doen. Als het om horloges van meerdere duizenden euroā€™s gaat dan gaan de kortingen ook over serieuze bedragen. Daarnaast vind ik het spelletje van onderhandelen ook leuk.

1 like
1 like

Ja klopt, heb ook nog niet vaak iets (waar over te onderhandelen valt) van dat soort bedragen gekocht

1 like

Dat is inderdaad waar. Veel merken produceren speciale outlet producten. Ik ga er ook niet heen met het idee: ff korting pakken. Het is gewoon een prettige manier om hoge kwaliteit kleding te vinden.

Ik heb mijn Frederique constant daar gekocht. Er staat dan op: van 1200 voor 450 terwijl je hem online ook voor 450 op verschillende plaatsen vindt. Maar dan heb ik wel een heel mooi horloge voor niet al te veel geld gekocht en dat is dan wel mooi vind ik

3 likes

Mooi merk!
Mijn eerste automaat. Niets mis mee!

3 likes

Maar dan wordt de consument voor de gek gehouden toch?. Ik doe niet mee aan dat soort geldklopperij :wink:

2 likes

Ja maar de taak van de consument is toch ook geĆÆnformeerd te zijn? Er van uitgaan dat wat de grote bedrijven je vertellen klopt vind ik ronduit naĆÆef.

Maar je hebt wel gelijk, alleen de kuddeschapen die door zoā€™n outlet strompelen kan je daar toch niet van overtuigen.

1 like

Ik ben ook wel Breitling fan maar koop ze liever bij een juwelier of hier op het forum

1 like

Je wordt overal gefopt als je niet oplet. Kwestie van weten wat je koopt.

1 like

Afgang ? :thinking: Ze bevinden zich in goed gezelschap met oa. Adidas, Boss, Marco Polo, Tommy Hilfiger to name a few :grin:

1 like

Hoorde ik niet op de radio dat de Koolsingel shock en klem stond vanwege Black Friday ? :rofl:

1 like

De uitgaven van Nederland op deze fictieve feestdag zijn weer absurd jaā€¦ Meer dan 450 miljoen geprint in de winkels en nog iets van 250 miljoen via ideal hoorde ik

3 likes

Absurd inderdaad terwijl mensen weten dat ze willens en wetens opgelicht worden, why? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes