Aspirerend Breitling bezitters hold your horses! Update: inclusief foto's van het aanbod

In tegenstelling tot de andere, niet-fictieve feestdagen? :wink:

Ik zie Black Friday gewoon als een nieuw ritueel rondom de verering van een ‘nieuwe’ heilige: consumeren ter meerdere eer en glorie van Sint Economie. Niets nieuws onder de zon.

Hij toont een eurobiljet en zegt: “Verdient en koopt hiermee, gij allen, want dit is mijn Lichaam, dat voor u belegd wordt". Vervolgens toont Hij een creditcard en zegt: “Neemt deze pas en geeft alles uit, want dit is de pas van de nieuwe, altijddurende uitverkoop, dit is mijn Bloed dat door u en alle mensen wordt verspild tot sanering van de schulden. Blijft dit doen om de Markt te gedenken."

9 likes

:joy:

Wees gegroet mediamarkt, vol van te dure rotzooi, hebzucht zij met u, gij zeit de goedkoopste onder de winkels en prijsfluctuatieis is de vrucht van uw schoot. Neem ons geld aan, en laat het verdwijnen, in het tl-licht van uw vestigingen.

7 likes

… en blijf de consument vooral inbekoring leiden en verlos ons van ons geld. Amen!

3 likes

Ik woon ook heel dichtbij, zal zeker een keer gaan kijken. Heb bij Seiko en Hour Passion toch al paar keer goede deal gehad.

Gr. Marc

Afgezien van de SOH II, vind ik het nogal proletenzooi.
Dan draag ik nog liever zo’n spuuglelijke Casio.

2 likes

Stijlvol heet het. Proleten dragen een Rolex.

3 likes

Gezien de korte afstand van mij tot het outlet, ga ik daar zeker eens een kijkje nemen!

Foto’s van de outlet, van een Breitling facebook groep:

5 likes

Dank Jur!
Ik ga er komende woensdag langs, ben benieuwd of er nog mooie Colts van de vorige generatie of een Aerospace Evo te vinden zijn.

is ie al open dan?

De 15e stond toch op jouw eerder geuploadde foto?

Weet iemand of er nog een speciale actie is morgen? Want dan is de opening toch? Zit eraan te denken om eens te kijken maar het is nog al een eind rijden.

Ik zal zeker eens gaan kijken, woon toch om de hoek. Zou het schelen als ik mijn Breitling om doe?

Gr. Marc

4 likes

Oh ja, ben niet zo’n Breitling fan dus had het niet in m’n agenda staan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk het wel, ze houden wel van dat soort acties in 't outlet

Donders!

3 likes

Os royke

2 likes

Mocht iemand vandaag een kijkje nemen, zou je dan een fotootje van het aanbod kunnen schieten?

2 likes

Yes please!

1 like

Ik ga wel ff langs ben toch in Roermond vandaag

4 likes