Atowak Ettore Drift 4-Arm Wandering Hour

Merk en model: Atowak Ettore Drift 4-Arm Wandering Hour
Diameter: 46.5mm
Lug/lug: 40.5mm
Kastdikte: 13mm
Leeftijd: 13-8-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1/2024
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet, tevens stalen band
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: automaat
Vraagprijs:625€ (ruilwaarde 750€)

Een inruiler, maar wel één die leuk was even ervaren te kunnen hebben. Maar ik wist van tevoren, die gaat heel snel door. Het is zover.

Online veel te vinden over dit bijzondere horloge en zijn werking

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Eén wristshot

7 likes

2 likes

Bij die 1200€ komt ook nog btw, wat de nieuwprijs boven de 1400€ brengt.

is nog niet zo gek dus :wink:

1 like

Door de korte lug to lug en direct naar beneden vallende band nog uiterst draagbaar.

kopen = 600€

Het horloge op tijd zetten is echt een genot, dan zie je de 4 armen rondgaan en ook nog eens per arm de draaing naar 1 van de 3 uuraanduidingen.

Als je van het mechanische van horloges houdt is dit extra mechaniek wel super tof

2 likes

Het is natuurlijk een bijzonder ding, maar ze hebben wel een ontzettend origineel en meer dan ok afgewerkt horloge afgeleverd in die prijsklasse van ±1500€.

Waar Uhrwerk tienduizenden voor een wandering-hour vraagt, heeft Atowak het ingenieus versimpeld voor een fractie van de prijs.

En nu weer te koop voor minder dan de helft van die fractie

(over)complete set met stalen én leren band
-rekening/garantie in luxe doos