Authentic watches.com, inc

Hallo allemaal,
mijn naam is Robert, sinds vandaag nieuw op dit forum, ben er sinds 3-4 maanden regelmatig aan het kijken naar info.
Ben van plan een Breitling Navitimer of Navitimer Heritage te gaan kopen, maar zie enorme prijsverschillen op diverse sites.
Heeft iemand al ervaring met authenticwatches.com? De prijzen daar zijn giga veel lager in vergelijking met Nederland.

Hoi nog iets vernomen of deze site betrouwbaar is?

Nee, helemaal niets van niemand binnen het forum, dat verbaasde mij wel gezien de snelle reacties op geposte zaken, ben benieuwd

Je vraag of iemand ervaring heeft met de aanbieder die jij noemt…

Als je dan geen reactie krijgt, betekent dat blijkbaar dat niemand ervaring heeft. Ik iig niet…

Maar is het een Amerikaans bedrijf? Hou dan rekening bij de invoer met 19% BTW boven de vermelde prijzen. Dat scheelt nogal wat.

Verder kun je eens kijken op www.chrono24.com. Dan kun je de prijzen eens echt met elkaar vergelijken. Bij Duitse aanbieders (en anderen binnen de EU) betaal je bijv. geen BTW bij invoer.

Succes.

Over dit bedrijf is al eerder iets geschreven, ik meen zelfs op beide fora. Als ik me goed herinner is het iemand uit Amerika, met een zogenaamd zakenadres in Duitsland en ga zo maar door. Heeft dus niets met horloges te maken :wink:

Vr gr Ron

Ik zit er toch sterk over na te denken om hier iets te gaan bestellen.

Volgens e-bay en het onofficiele Breitlingforum is het allemaal betrouwbaar.

Ik was in de war met http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,51144,51172#msg-51172 Dat bedrijf is niet te vertrouwen. Deze authentic watches ken ik niet.

Gr Ron