Authentiek, of namaak?

Heren, gaarne uw expertise !

Er staat niets vermeld van aanwezigheid doos / papieren…

http://www.chrono24.nl/tagheuer/grand-carrera-kaliber-17-automatik-chronograph--id2615993.htm?manufacturerIds=236&modelId=389&models=389&sortorder=1&usedOrNew=new&urlSubpath=/tagheuer/index-3.htm&manufacturerIds=236

Vage foto’s bij een Duitse particulier.
Als newbie op de horlogemarkt zou ik me hier nog ver van houden.
Zoek rustig verder in Nederland bij AD en bekende grijze handelaren.

veel verder dan chrono24 reikt mijn kennis niet…

welke grijze handelaren ?

Vele zijn ook seller op chrono24… Even zoeken en je vindt ze vanzelf als je op NL zoekt

Verkoper een berichtje sturen en vragen naar doos en papieren ?

wordt er met grijs de parallel handel bedoeld ?

ik zit zelf in de parallel groothandel parfum… zie af en toe ook horloge offertes voorbij komen :slight_smile:

Offerte van een paar jaar terug, denk dat sommigen hier dit wel leuk vinden om te zien :

Ziet er van afstand authentiek uit, maar idd beter een rondje maken bij de tussenhandel, een particulier met vage foto’s en geen compleet verhaal zou ik nooit bij kopen.

Ik zou zelf bij een dergelijk kostbaar horloge toch wel de moeite nemen een paar écht mooie foto’s te maken…
Dat terzijde natuurlijk.

voor een klein prijsverschil is ie al nieuw te vinden bij een winkel.
+/- 3500 euro… dat klokje kriebelt al zo lang…

Patient-zero Schreef:

voor een klein prijsverschil is ie al nieuw te
vinden bij een winkel.
+/- 3500 euro… dat klokje kriebelt al zo lang…

Dan zou ik die op chrono 24 totaal niet in overweging nemen .

Datzelfde heb ik bij een Explorer 2, waarom gebruikt 4700 betalen als je 'm nieuw voor 4900 kunt krijgen… Volgend jaar komt 'ie er. Nieuw dus!

Erik de Gast Schreef:

Datzelfde heb ik bij een Explorer 2, waarom
gebruikt 4700 betalen als je 'm nieuw voor 4900
kunt krijgen… Volgend jaar komt 'ie er. Nieuw
dus!

Chrono24 zijn vaak vraagprijzen. Je kunt altijd een lager bod uitbrengen. Vaak typisch Nederlands om dit niet te doen of te overwegen.

ik heb beide rado’s via chrono gekocht, de dames was een particulier en de mijne was via een winkel… beide toch veel van de prijs af.

samen met een collega laatst zelfs nog een nieuw horloge ( tag ) in de winkel met 35% korting mee naar buiten weten te nemen !
Limited edition carrera, welke precies kan ik zo 123 niet voor de geest halen.

Amplitute 330 en meer als 30000 schwingungen??

Ik dacht dat zo´n klokje met 28800bph liep?

Ik vind zoiets altijd een beetje vreemd… en geen box/papieren??

Ik denk dat je een soortgelijk exemplaar met b en p ook zo rond deze prijs krijgt… dan liever met b en p natuurlijk!