AVW - De nieuwe 2020 Rolex modellen

Ik vind het een vermakelijke aflevering. Alleen onderschatten de mannen (behalve Ramon misschien niet) de populariteit van de Hulk!?
Een sub met een groene plaat (en staal) komt dat ooit nog eens terug?
Ben benieuwd wat jullie denken, ik zit zelf in kamp pro-hulk.

2 likes

Wel aardig, past niet echt onder een shirt.

Ramon drinkt altijd één biertje te veel. :kissing:

1 like

Zo lijkt het soms wel ja :laughing:

1 like

Ik denk dat nu de Hulk / Kermit een vast gegeven is deze in alle soorten en maten te krijgen zijn, er liefhebbers zijn voor de een en voor de ander. In de basis zullen ze wel stabiliseren. Alhoewel de 16610lv voor de liefhebber nr 1 blijft. :+1:

2 likes

De 16610LV had afwijkende uur markers (grotere) tegenover de andere subs uit die generatie.
De Hulk had een groene plaat.
Maar de nieuwe 126610LV lijkt ogenschijnlijk niet meer dan een andere kleur bezel te hebben. Al zullen AD’s vermoedelijk geen groene bezels los gaan verkopen, vind ik het een beetje fantasieloos.

4 likes

Dat lekkere bier uit flesjes drinken. Bah, koop alstublieft eens wat degustatie glaasjes.

3 likes

Volgens mij zijn de volgende zaken interessant:

Rolex heeft de sub niet aangepast omdat het vorige model niet mooi gevonden werd. De vorige Sub verkocht als een raket. Rolex hoefde niets aan te passen, maar het aanpassen zorgt voor een nieuwe hype. Ik vind het verschil echt niet zo heel groot.

De hulk lijkt te zorgen voor een duidelijk uitgesproken mening. Of mooi, of niet. Ik verwacht dat de hulk in waarde zal blijven stijgen en populair blijft. Een eigenschap die hij zal delen met alle specialere sportmodellen die discontinued worden.

De hulk is overigens by far mijn favoriete sub.

3 likes

Het zal wel aan mij liggen, maar ik word een beetje moe van die gasten.
Ik heb het ook niet afgekeken.
Desalniettemin wel leuk om te horen hoe hun de veranderingen ervaren.

2 likes

Maar denk je dat de nieuwe Kermit net zo populair wordt als de oude en de Hulk?
Want alleen een andere kleur bezel inlay is dan toch wat magertjes tegenover z’n voorgangers.

Preken voor eigen parochie.

1 like

Op basis van wat ik ervan vind denk niet. Ik vind hem namelijk niet speciaal. Als Rolex deze schaarser maakt dan de andere stalen modellen, dan zou het zomaar kunnen. Het is tenslotte een stalen model sport rolex.

Als ik er 1 kan krijgen zou ik hem zeker wegleggen. De huidige markt voorspelt dat dit ook een winnaar is.

Je houdt van hun manier van marketing of niet. Feit is wel dat ze echt iets goed doen. En ik denk zeker dat ze bijgedragen hebben aan het feit dan met name jongeren veel meer interesse hebben in horlogerie. Het is veel ‘normaler’ dat je als 18 jarige voor een Rolex of wat dan ook spaart dan x jaar geleden…

Tevens ben ik het met hun standpunt eens: beter bekwaam in een select gedeelte van de horlogerie dan op allerlei facetten beperkte kennis hebben…

Leuk of niet… Je moet ze hun marketing talent nageven.

Ik vind het gewoon zalig vermaak voor rond een uurtje of 2 s’nachts :+1:

1 like

Waarom is Nick eigenlijk enkel nog souffleur van achter de camera? Heb dat even gemist. Die nam zichzelf toch net iets minder serieus en kon dat wel waarderen.

Ja zo ongeveer kijk ik ook. Zondag in de tuin met een biertje en m’n dopjes in. De stoel achterover en ogen dicht want voor het beeld hoef je het niet te doen. :sweat_smile:

1 like

Eens, al is de pracht van zo’n stone dial bijvoorbeeld wel het beste visueel waar te nemen :wink:

1 like

zij

2 likes

7 likes

Zzzzzzzzz