Azaan

Het zal jullie misschien wel opgevallen zijn dat mijn nieuw aangekomen Speedy veel gelijkenis vertoonde met de post
https://www.horlogeforum.nl/t/omega-145-022-69st/238912
Het is namelijk dezelfde.
Ook de mooie UG Polerouter Deluxe komt van hen.
Azaan en zijn broer Ikran zijn 2 gestudeerde horlogemakers met eigen reparatiebedrijf in Rotterdam.
Ook staan ze als horlogedokter al 15 jaar op de markt bij de Blaak, waar ze horloges en banden verkopen en kleinere reparaties doen

Mijn ervaring met de beide broers is zeer positief en kan ze dus ten warmste aaanbevelen.
De beide horloges waren compleet geserviced en heb tientallen fotos bekomen van de werkzaamheden.

3 likes

Vandaag een mooie vintage Omega Constellation gekocht van @Azaan en Ikram. Aardige, betrouwbare jongens met verstand van zaken. Ik kan ze van harte aanbevelen!

2 likes

Mijn Rolex verkocht aan @Azaan, een snelle deal en keurig afspraken nagekomen. Een prima kerel om zaken mee te doen. :grinning:

Tnx @Basmoormann ben blij mee.
Deal keurig verlopen.

1 like

@paddingtonwatches
Deal keurig verlopen

Bedankt jonge heel blij mee.

1 like

Via het forum een vintage Omega Constellation overgenomen. Communicatie verliep vlot & de volgende dag kon ie opgehaald worden, prima zaken doen met @Azaan!

1 like

@BasMaartenRoderick

Betrouwbare koper en volte communicatie.
TNX Maarten!

:clap:t4::+1:t4:

1 like

Ook positief over deze verkoper, reverso gekocht, incl servicebeurt. Nette prijs en open communicatie. Verstand van zaken