B1_ (tu)

Een nieuwe Breitling band overgenomen van B1 voor een mooie prijs. Band was zoals gezegd in nieuwstaat en goed verpakt. Vlotte communicatie en snelle afhandeling, zoals het hoort dus! (tu)

C.

1 like

Breitling standaards verkocht aan Edwin. Communicatie en afhandeling ging allemaal netjes en supersnel (tu)

1 like

Verguld zakhorloge overgenomen van edwin, supersnelle afhandeling, tussen koop en levering nog geen 20 uur, nieuw record?
Helemaal top, goed verpakt, prima waar.

1 like

Breitling servicebox overgenomen. Netjes en vlot verlopen, zending was goed verpakt en alles volgens afspraak.

1 like

Mijn EMG HFLE verkocht aan Edwin aka @B1_ vlotte deal, goede communicatie en snelle betaling. Voor herhaling vatbaar dus.

2 likes

TW Steel van Edwin over genomen. Koopje en fijn horloge. Zelfs al verstuurd voordat ik betaalde :grinning:
Fijne transactie, absoluut voor herhaling vatbaar!

1 like

Edwin kocht van mij een horloge. Prettig en gezellig contact en voor beiden een goede deal.

Aanrader!

Aangename en vlotte deal gedaan met @B1_
Echte aanrader :+1:

@B1_
Mooie Hamilton Marriage horloge overgenomen van Edwin. Pracht klok snel en keurig verpakt verzonden. Goede communicatie en top verkoper!

Bedankt Edwin! :+1: :+1:

1 like

Goeie ervaringen gehad met Edwin, dit keer niet voor een aankoop van een horloge, maar taxatie van mijn horloge. Komt netjes op tijd, reageert snel, iemand met veel kennis, kortom handelt professioneel. Aanrader :+1:

1 like

Horloges laten taxeren door Edwin. Fijne ervaring!

1 like

Topervaring gehad met Edwin als koper. Snel tot een deal gekomen, snelle betaling, zeer vriendelijke en correcte communicatie.

Kortom, van harte aan te raden!

1 like

Perfecte ervaring gehad met Edwin aka @B1_

Voor de verzekering wilde ik graag een horloge laten taxeren;

Edwin is gecertificeerd, heeft kennis van zaken en een scherpe prijs!
Daarnaast fijne communicatie, kwam hij mij tegemoet rijden en een leuke babbel over horloges.

Taxatierapport zowel via de mail als in tweevoud via de post ontvangen.

Kortom

:star: :star: :star: :star: :star:

Enige nadeel is dat hij je waarschijnlijk wel extreem jaloers maakt met zijn prachtige, zeldzame Breitling :laughing:

1 like

Oyster band overgenomen van Edwin aka @B1_

Goede prijs, goede communicatie, vlotte afhandeling.

Aanrader!