Banden, Banden en nog eens Banden (SARB033, Speedmaster)

Ik ben zo iemand die voor ieder horloge lekker veel banden wil hebben… maar te veel is echt te veel… vandaar dat ik de volgende prachtige banden te koop zet.

1. voor Seiko SKX: Strapcode Angus-J Louis jubilee. De beste en duurste jubilee van strapcode voor de SKX. enkele malen gebruikt maar in nog bijzonder mooie staat. nieuwprijs (met verzenden en import kosten) ongeveer 150 euro. vraagprijs: 99 euro.

2. voor SARB033: Uncle Seiko president bracelet: gloednieuw nog in de stickers. nieuwprijs (met verzenden en import kosten) ongeveer 110 euro. vraagprijs: 75 euro.

3. voor Omega Speedmaster 2021 modellen: Forstner flatlink bracelet (voor de vintage omega look): volledig geborsteld. paar keer gedragen maar echt nog in volledige nieuwstaat. Nieuwprijs (met verzenden en import kosten): ongeveer 175 euro. vraagprijs: 120 euro.

4. voor Omega Speedmaster 2021 modellen: Forstner flatlink bracelet (wederom voor de vintage look): gepolijst/geborsteld. paar keer gedragen maar nog in volledige nieuwstaat: nieuwprijs (met verzenden en import kosten): ongeveer 175 euro. vraagprijs: 120 euro.

6 likes

Up.

SKX band is verkocht.

Up. Van een betrouwbaar forumlid heb ik begrepen dat mijn omega flatlinks ook passen op de pre-2021 speedmaster modellen. Andersom zou het niet kunnen. Dus een band van pre-2021 past niet op de post-2021 modellen (snap je het nog? :stuck_out_tongue_winking_eye:) dus heb je een 3861 speedmaster band (zoals die ik aanbied)bdan past die ook op een 1861 model.

Up, BANDEN, BANDEN, BANDEN HEEEEEEELE MOOIE BANDEN. KOM DAT KOPEN MENSEN, HEEEEEEEEELE MOOIE BANDEN. (#einde marktkoopman#)

1 like

Up

up

Up. De omega flatlinks passen dus ook op de pre-2021 speedmaster modellen.