Bandenparade 20, 21, 22 en G-Shock bezel en strap

Bandenparade 20, 21, 22 en G-Shock bezel en strap
Bandjes te koop! Ooit in huis gehaald, maar zo goed als ongedragen. Net niet de juiste stijl of kleur voor mij, misschien wel voor jou. Onderstaand 2 overzichtsfoto’s en wat close ups. 3 van de 5 komen van overzees, dus die verzendkosten scheelt het je naast het verschil in de prijzen. Waar mogelijk heb ik een link geplaatst.

Vragen? Laat maar weten in een privéberichtje. De prijzen zijn exclusief verzendkosten. Die kosten zijn voor de koper net als het Post.nl risico.

1. Vario Twill Single Pass Strap, 20mm, bruinig grijs met een witte streep. Mooie kwaliteit, iets beter dan CNS volgens mij. Bij Vario nu 12 euro, bij mij 10 euro. Vario!
  2. Bruinig grijze Zulu, 22mm, overgenomen hier op het forum. Mooie kwaliteit voor de prijs! 10 euro.
  3. Barton Bands Elite Silicone Navy Blue, 21mm, enkele maal gedragen. Bij Barton nu 17 euro, hier 15 euro. Barton!
  4. Geckota, 20mm. Niet meer de originele gesp. Niet meer te koop bij Geckota, bij mij 10 euro.
  5. G-Shock G-5600NV-2 Bezel en Strap. De mooiste kleur G-Shock volgens mij, alleen na lang wachten nog steeds geen passend binnenwerk kunnen vinden. Iemand anders mag het proberen. Bij Tiktox 24 pond bij mij 24 euro. Tiktox! Meer foto’s in dit draadje, met ook wat tips over de compatibiliteit.

4 en 5 zijn gereserveerd!

1, 2 en 3 zijn nog beschikbaar! De Geckota en Gshock zijn verkocht.

Nog 3 over!

De Barton is gereserveerd!