Bandenparade - 20mm, leer en tropic, alle met buckle

Ladies and Gentlemen,

Ik heb een aantal banden die mijn verzameling mogen verlaten. Soms heb ik inmiddels meer high-end exemplaren aan horloges zitten of het bleek toch niet helemaal mijn stijl. Ik heb drie Tropic-stijl banden, en twee lederen banden in de aanbieding. Here we go!

• Tropic banden, 20mm met gepolijste buckle. Ik heb navy blauw, aqua blauw en olijf groen. Allen in prima staat. Mogen weg voor 10 euro per stuk incl. enveloppe met een postzegeltje erop. Alledrie tegelijk? Fixed op 25 euro incl. verzenden. Prima dealtje toch? :sunglasses:

• Leren band nummer 1; 20mm lugbreedte, rechte strap met stevige gepolijste buckle. Komt met puhspins. Band heeft een cognac kleur en contrasterende donkerbruine coating op de randen een een klein patina-achtig lijntje langs de randen. Twee stevige keepers in dezelfde stijl, eentje fixed en eentje floating. Band is bijzonder weinig gedragen en echt nog als niet. Mag weg voor 20 euro incl. verzenden (enveloppie, postzegeltje, je kent het recept :smiley: )

• Leren band nummer 2; 20mm lugbreedte met een taper naar 18mm bij de buckle. Buckle is geborsteld overigens. Donkerbruin met creme kleurig stiksel en cognac keepers. Wederom eentje floating en eentje fixed. Is wat fijner qua stijl en afwerking als de voorgaande. Heeft lichte draagsporen, echter in meer dan uitstekende staat! Mag eveneens weg voor 20 euro incl. verzenden. (Ga het niet nog een keer herhalen :crazy_face:)

Vragen?? Vragen!! :smiley:

Gr, Robin.

2 likes

De groene Tropic is reeds verkocht!

Snelle handel is altijd fijn, alle tropics zijn op dit moment “spoken for” en gaan op weg naar een nieuwe eigenaar per vandaag!

Upper-de-up, alleen de leren banden nog hier. Wie biedt??