Bartman's bandenparade (22, 20, 19 en 18)

Opruiming ten huize @bartman :slight_smile:
Alle banden zijn in goede toestand, geen schimmels of andere zelfgekweekte fungi. zeer nette staat. Ik gebruik ze helemaal niet.
prijzen incl verzending in een gewone enveloppe in BE+NL

22mm Meyhofer band in leder lichtbruin, 4x (?) gedragen : 20eur

22mm Pattini band in leder cognac, paar keer gedragen op mijn Seiko5 die er niet meer is, meest gedragen van alle banden (behalve de vintage stalen :slight_smile: ) : 18eur

20mm Meyhofer band zwart carbon look, nieuw in de verpakking ! nooit gemonteerd 20eur

20mm sluiting in zwart, 1x proberen monteren, maar de gaten in de band (hier niet afgebeeld) waren te klein. dus andere sluiting weer besteld :slight_smile: 7,5eur

18mm croco zwart met vlindersluiting, nooit gedragen 10eur

18mm croco zwart, mee met een horloge verkregen, 1x gepast - staat andere band op nu 7eur

18mm rode sailcloth? met lorica onderkant, paar keer gedragen, is wat rood voor me :slight_smile: 12eur

18mm stalen poljot band, niet nieuw, redelijk oud (cccp markering erop). niet mijn ding op mijn poljot, 10minuten gedragen. Pas onlangs voor meer op ebay gekocht :sob: 20eur

19mm zwart lederen rodania band (stevig en dik), nooit gedragen. die rodania heb ik uiteindelijk jaren op staal gedragen 15eur

2 likes

De 2 zwarte 18mm croco lederen zijn weg

deze zijn er nog… de rest is al weg!
de rodania heb ik zelf ergens op gezet gisteren :relaxed:

Onderstaande zijn er nog. Nieuwe prijzen.
Daddy wants to buy new stuff… come on

22mm Meyhofer band in leder lichtbruin, 4x (?) gedragen : 17eur

22mm Pattini band in leder cognac, paar keer gedragen op mijn Seiko5 die er niet meer is, meest gedragen van alle banden (behalve de vintage stalen :slight_smile: ) : 16eur

20mm Meyhofer band zwart carbon look, nieuw in de verpakking ! nooit gemonteerd 18eur

Hup up :watch:

25% korting :partying_face: