Bauhaus

Remco @Bauhaus is de gelukkige nieuwe eigenaar van mijn vintage Omega Seamaster. De deal was snel rond, en communicatie en overdracht helemaal top :ok_hand:t2::+1:t2: Leuk om nog even de Zenith te kunnen passen tijdens onze afspraak :smiley:. Veel plezier Remco, met de nieuwe aanwinst!

2 likes

Een erg mooi horloge overgenomen van @bauhaus.
Prettig persoon, heldere communicatie.
Ik raad het iedereen aan.

1 like

Wat mij betreft 10 uit 10. Natuurlijk een uitstekende deal. Maar de afhandeling viel ook niets op af te dingen. Snelle en prettige communicatie met fotoโ€™s om de voorpret te vergroten. Een lid om te koesteren!

2 likes

Afgelopen vrijdag heb ik voor de derde maal een prettige deal kunnen sluiten voor de aankoop van een Omega Speedmaster bij Remco, @Bauhaus

Zoals ook voorgaande keren blijkt uit alles dat Remco een ware horloge liefhebber is en daarom altijd bijzonder plezierig om tijdens de overdracht onder het genot van een kop koffie eens over onze gezamenlijke hobby bij te praten.

Remco omschrijf ik als zeer betrouwbaar en iemand die erg goed voor zijn horloges zorgt.

2 likes

Vandaag heel prettig mijn Oysterquartz verkocht aan Remco @Bauhaus.

Remco is als koper erg prettig om mee te dealen, een prettige, duidelijke koper.

2 likes

Een zeer prettig persoon om van te kopen. Absoluut een aanrader. Zeer geduldig, goed communicatief en vooral ook snel!

Zelf had ik nog niet eens de mogelijkheid gehad om te betalen, en het horloge was al met de post.

2 likes

Een mooie band overgenomen voor mijn Omega Constellation. Verzending ging erg snel. Het pakketje was erg goed ingepakt. Ik ben er erg blij mee.

Voor mij is Remco een aanrader om volgende keer weer zaken mee te doen!

1 like

Vandaag afgesproken met Remco voor de overdracht van mijn Polerouter. Gezellig bij een cafรจtje gemeet en nog even gepraat over de gemeenschappelijke hobby.

Een dikke aanrader!

2 likes

Van het weekend en horloge gekocht van @Bauhaus. Vlotte communicatie en transactie. Horloge netjes bomproof verpakt en exact zoals beschreven zo niet beter. :+1:

1 like

Gisteravond een hele mooie nieuwe klassieker aangekocht van Remco @Bauhaus. Gezellig bijgekletst in een restaurantje. Fijne deal en Remco is iemand met een echt passie voor horloges. Fijne transactie!

1 like

Vandaag een gezellige babbel gehad en een mooie polerouter overgenomen.
Horloge was zoals beschreven, dus een A1 :+1:

2 likes

Oops idd geen rekening mee gehouden

Vandaag aan de koffie met @Bauhaus en weer mooi stuk aan de verzameling toegevoegd.:wink:

1 like

Gister op gepaste afstand (+1.5meter) van @Bauhaus een super mooie IWC overgenomen. Bijzonder prettige en correcte communicatie, advertentie en afhandeling!

Nogmaals dank!

1 like

Ook hier een zeer tevreden en blije koper van een horloge van @Bauhaus. Gezellig gesprek gehad, en een soepele deal.

1 like

Afgelopen week een Jaeger le Coultre Geophysic van @Bauhaus overgenomen. Leuk gesprek en prachtig horloge in mooie staat. En vriendelijke en duidelijke communicatie vooraf. Heel veel dank!

1 like

Na leuk en vlot contact vandaag afgesproken voor een ruil met @Bauhaus. Los van de mooie deal was het ook een heel prettige ontmoeting met een echte liefhebber. Graag tot een volgende keer!

1 like

Deze avond een mooie grand seiko overgenomen van Remco (@Bauhaus) . Echte horlogekenner met heel goede smaak en vooral aangename mens. Aanrader!

1 like

Tsja, wat moet ik zeggen. Niet best hoor.

Wat een drama weer. Kom je bij hem aan, krijg je koffie en appeltaart. Appeltaart zonder slagroom!

Heeft hij de horloges klaarstaan, zitten alle boekjes nog in de doos. Er zat op een van de horloges zelfs nog een sticker op de achterkant. Slordig dacht ik.

Poe, het is dat ik die horloges zo graag wilde.

:grimacing:

Dank weer Remco!

1 like

Zonet een prachtige Constellation overgenomen van @Bauhaus, onder het genot van een lekker Vlaams biertje. Voor herhaling vatbaar en een absolute aanrader! :+1:

1 like