Bekende personen en hun horloges

Chanel

1 like

Was het afstandsbediening stuk? :joy:

5 likes

Gister bij Jinek volgens mij een Bicolor GMT.

Dan mag DB niet ontbreken;

1 like

:smile:
Ik moet bekennen dat ik het best vermakelijk vind. En we leven samen. Draait voornamelijk om het belachelijk wegzetten van mensen maar veel belangrijker…er zitten ook verrassend goede kandidaten tussen.

Gijp heeft een deal met Kyboe… :unamused:

Dat is louis Vuitton.

Iemand die weet wat marcouch van de PvdA draagt?

1 like

Een horloge dat hij kan aflezen zonder bril in ieder geval! :joy:

1 like

Classic!

6 likes

Classic 2 en 3

3 likes

Is geen eigendom maar bruikleen als sponsoring.

Ja en?
Vetgedrukte tekst

Multimiljonair en gitarist Brain May van Queen draagt een…

Seiko SKX007 :smiley:

Grt.

24 likes

Whaaaaaaat :grin:
Heerlijk!

1 like

Leuk topic, toevallig bedacht ik mij gisteravond hetzelfde of soortgelijk thema.
Klokjes in films…Ik zie dat hier een heeeeel oud uitgestorven topic van is…

Misschien is mijn allereerste associatie met dit thema hier beter op zijn plaats.

De klassieke filmscene uit een fantastische film met als thema een horloge.
Zooo grappig

3 likes

Erben Wennemars met een IWC pilot chrone le petit prince

3 likes

Mooi om te zien. Niet iedere beroemdheid met veel geld draagt een duur horloge. Als hij een Amerikaan was had hij waarschijnlijk een Sub gedragen. Maar ik vermoed dat hij wel voor een klein kapitaal aan gitaren in zijn verzameling heeft. Mooi kerel :slight_smile:

3 likes

Haha ja dat is een klassieker! :grinning::thumbsup:

Een SKX007, natuurlijk!:grinning: Misschien wel het beste horloge ooit gemaakt. Onovertroffen prijs-/kwaliteitverhouding, zeer robuust, gaat langer mee dan de eigenaar, met minimaal onderhoud, waardevast, leuke eigen smoel en van een merk dat de horlogegeschiedenis van de afgelopen 60 jaar mede heeft bepaald.

Daarnaast is het met horloges net zoals met (bas)gitaren. Een goed (en in geval van gitaren echt fijn spelend en klinkend) exemplaar hoeft gewoon geen vijfduizend euro te kosten. Vroeger was dit anders en er zijn nog steeds heel wat snobs (die vaak nauwelijks of überhaubt niet kunnen spelen) die daar anders over denken. Maar feit is dat je tegenwoordig voor een paar honderd euro en met een beetje modden en afstellen echt een geweldige (bas)gitaar of horloge hebt.:slight_smile:

5 likes