Bekende personen en hun horloges

Zijn Yacht master. Zoals altijd volgens mij.

Voorheen een Navitimer volgens mij.

Edit//

1 like

En twee weken geleden een Apple Watch, zie ik toch liever de Rolex :slight_smile: Is trouwens altijd wel een horloge avond bij studio voetbal.

1 like

Onze Pierre heeft (uit betrouwbare bron) heel veel Rollies

2 likes

Simmons draagt weldegelijk een horloge tegenwoordig. Geen heel dure volgens mij. Zo ver ik weet altijd “krijgertjes”.

Stanley droeg in de jaren 80 een gouden Rolex.

Eric Singer aan de andere kant is een absolute horloge fanaat en er staan wel een paar videootjes op YouTube waarin hij praat over horloges.

Toen je die gouden Rolex noemde, kwam gelijk de single van Lick It Up bij mij naar boven. Hoe kon ik het vergeten. :slight_smile:

1 like

Is ook de album hoes en ja klopt.

Volgens mij had onze vorst, van harte overigens vandaag, een Date Just om tijdens het uitstekende interview gisteren!

Genoten overigens! Mijnheâh de Voorzittâh…

1 like

Haha…ik heb ook zitten loeren natuurlijk. Misschien een Datejust 116200 ? :relaxed:

1 like

Helaas zonder beeld, maar wellicht hebben ander HF-ers iets vast gelegd: vandaag John Mayer in de Ziggo Dome met wat ik gok een PP Aquanaut…

Vandaag op ned1 Jurgen van de Goorbergh gespot met een daytona tijdens verslag van de TT

2 likes

Bas Smit (partner van nicolette v dam) draagt een patek nautilus…

Lastig te zien, macgyver maar zijn beide foto’s gemaakt om twintig over 12? Of staan zijn horloges altijd stil op die tijd?

1 like

Doornbos gister ook bij Ziggo Sports met een, als ik het goed zag, Daytona ceramic white dial. Leuke afwisseling ten opzichte van eerdere uitzendingen (AP).

1 like

Sacha de Boer met een Citizen duiker op rubber: stoer!

3 likes

Haha jij vindt Sacha wel wat hè… Je zit nu (bijna 3 maanden verder) alweer/nog steeds met deze foto!

7 likes

Ja hoor: mooie vrouw en lef genoeg om wat anders te dragen.
Dat kun je niet vaak genoeg benadrukken!

1 like

Adam Savage met een SKX009

11 likes

Volgens mij droeg Jan Smit gisteravond een Tudor Black Bay Steel, in de uitzending bij Jinek.

Maar correct me if i’m wrong