Bekende personen en hun horloges

In de eerste paar seizoenen droeg hij een Planet Ocean Chrono.

1 like

De oranje toch?

Ziet er niet echt uit als een Tudor toch? Meer een Breitling, gezien de rubberen band + sluiting :slight_smile:

Oké :+1:
Daar heb jij gelijk in. Vanaf bovenaf gezien leek jet mij dat het de kast van de nieuwe Tudor was

Dylan Groenewegen een Breitling om bij Tour du Joure :+1:t2::ok_hand:t2:

1 like

:joy:

1 like

Yep, dacht het al, maar wist het niet zeker. Superocean op mesh​:+1:t2::blush:

1 like

Putin en IWC Mark XVII in de Showtime Interview met Oliver Stone is een aanrader :+1:

3 likes

Nieuw seizoen Ray Donovan op netflix dus z’n seamaster komt weer veelvuldig langs

5 likes

Eljero Elia had ook een wel wat leuke horloges, helaas zijn ze gestolen bij een inbraak

Jan Smit draagt de laatste tijd heel vaak zijn Bulgari op leer.
Die draagt hij ook in de Pearl 2017 reclames.

2 likes

Ah, top! Dat wist ik nog niet . We zoeken hem weer op; Ray met zijn horloge lade.

1 like

Nog niet gezien in seizoen 4. Volgens mij alleen nog maar de SMP om de pols. Overigens wel mooi, zo’n horloge lade :wink:

Omdat ie anders vergeet om welke pols hij zn horloge draagt.

Ligt het aan mij of dragen bekende personen vooral ordinaire horloges…?

8 likes

Yep, grotendeels wel. Toeters en bellen, rare kleuren, vooral groot ter compensatie van bepaalde andere aspecten etc…:slight_smile:

6 likes

Vintage Submariner bij Eric Corton…?

Sea dweller dacht ik. Maar kon het slecht zien :nerd_face:

Cavandish was gevallen met een horloge van 122k om de pols? Dat moet een RM zijn geweest? Op Radio 1 vonden ze het een beetje gek :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Yep​:flushed::flushed:

https://www.forbes.com/sites/billspringer/2016/07/15/which-superstar-cyclist-is-winning-while-wearing-a-rare-richard-mille-watch-at-le-tour-de-france/#6bab96ca1ac8