Bekende personen en hun horloges

Yep, Hamilton X-wind automatic.

Bram Moszkowicz en zijn G-Shock

5 likes

Sneu dat ie veroordeeld is tot dit soort klokkies. De man was veel beter gewend en heeft veel beter verdiend.

Flavor Flav? Wordt hij van P.E. een smurf :joy:

1 like

Don Moszkowicz?

Die presentator oid van Wheeler Dealers met een witte Daytona

2 likes

Die eend was ooit een Aston :smile:

1 like

u komt van de Cariben?

1 like

WAt heeft Abramovitsj hier nu om?

1 like

Polar M61

Ouder artikel, maar precies wel dezelfde klok.

Jan Boskamp heeft een beste klatser om nu in Voetbal Inside. Ik meen een Seiko te zien.

Grt. Marco

2 likes

Mag je voetbal inside kijken van moeders de vrouw? :wink: Ik zit op de bank verplicht Up in the Air mee te kijken op RTL8. Wel met Clooney erin met een Omega de Ville om de pols.

3 likes

Jazeker, ze kijkt zelfs mee!

Grt. Marco

1 like

Leuk topic! Bewijst m.i. dat je voor veel geld makkelijk een lelijk horloge kunt kopen.

2 likes

Die dingen heb je anders ook tot ver in de 4 cijfers voor de komma.

Geen medelijden… jarenlang de beroepsgroep moeten verdedigen tegen het imago waar deze types verantwoordelijk voor waren met hun contante betalingen.
Wat ons betreft : opgeruimd staat netjes.

3 likes

Ik heb een groot respect voor hem als strafrechtjurist. Dat hij het imago van de advocatuur bedoezeld heeft kan zijn, maar dat doet niets af aan zijn kennis en juridische geslepenheid.

3 likes

Eens ! Hij was geen prutser: verstond zijn vak, maar moreel niet in orde. Er gaan verhalen op dat vlak waar de honden geen brood van lusten. Anyway, hij is weg en daarmee basta.

1 like

Verhalen… daar kan ik weinig mee. Advocaten houden zich met feiten bezig, althans behoren dat te doen, niet met verhalen.
Soit, sowieso hield de man zich bezig met een ander metier dan waar jij je mee bezig houdt.

2 likes