Bekende personen en hun horloges

Misschien kan @daniel997 eea toelichten? Ben wel erg nieuwsgierig eerlijk gezegd…

1 like

Ik zou graag toelichting geven maar helaas heb ik ook weinig of eigenlijk geen informatie over de eerste eigenaar. Het horloge is door een forumlid gekocht en doordat we buiten het forum praten, heb ik het toen hij het toch niks vond uiteindelijk van hem overgenomen.
Nu is het echt een schitterend horloge, begrijp me niet verkeerd maar ik denk dat iemand anders er meer plezier aan zal beleven omdat het toch net iets te ‘clean’ is voor mij.

1 like

Maar de naam van de eerste eigenaar doet bij jou toch neem ik aan wel een belletje rinkelen…toch?

Just checking…:wink:

1 minuut 50. Het zou kunnen…

3 likes

je weet wie Slobodan Milosevic was toch en waarom hij in Den Haag woonde?
Ik zou dat ding nog geen seconde om mijn pols willen.

2 likes

Zo hey wat scherp…

Tsjonge…inderdaad.

Goh dat ding zou zomaar eens wat meer waard kunnen zijn…voor een liefhebber :angry:

1 like

@AstonMartin
Ik weet inderdaad wie hij is maar als ik heel eerlijk ben, heb ik het me nooit gerealiseerd en de papieren niet heel aandachtig bekeken toen ik het horloge kocht.
Ik was te enthousiast maar ik begrijp je verontwaardiging.

Het horloge kan er weinig aan doen, toch…?

De volgende eigenaar hoeft niet met de naam van de eerste eigenaar te koop lopen…

1 like

Dat is weer waar,maar ik zelf zou het niet kunnen…

1 like

@daniel997

We verwijten jou uiteraard helemaal niets.

Het is gewoonweg wel zeer opzienbarend een klokje tegen te komen op HF met als eerste eigenaar een van de grootste massamoordenaars van deze eeuw :confounded:

1 like

Ja ik schrik er wel een beetje van moet ik zeggen. Het komt niet vaak voor dat je een horloge koopt en zoiets bizars meemaakt…

2 likes

Zeker nogal bizar. Hmm…verkopen en de opbrengst schenken aan de slachtoffers en overlevenden van zijn slachting? Nee hoor…maar ik zou zoiets zelf een mooi gebaar vinden.

2 likes

Behalve bij jou dan :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

haha zelfs buiten horloges heb ik vaak rare dingen…

Dat zou zeker het mooiste gebaar zijn.
Ik ga dat serieus overwegen omdat ik zelf mijn familie door genocide ben verloren.

2 likes

Serieus???!!! :astonished: :pray:

Als je het kunt doen (en veroorloven) dan zou het een prachtig gebaar zijn. Respect!

2 likes

Ik hoop niet dat ik al teveel overhoop heb gehaald… :disappointed_relieved:

Laten we eerlijk zijn. Horloges zijn en blijven een luxe. Natuurlijk heb ik lang gespaard maar dit zijn geen grappen. Ik had het horloge nooit gekocht dit wetende…

1 like