Bekende personen en hun horloges

Dat bedoel ik maar.

1 like

@Jaroen

Het is goed hoor kerel…lees het NRA manifest er maar eens op na…kom je allemaal van dat soort mooie spreuken tegen. En ondertussen sterven er weet ik niet hoeveel (onschuldige) mensen w.o. kleine kinderen in Amerika dankzij de fantastische wapenwet Aka Second Amendment (die volledig uit z’n verband is gerukt door dit soort idioten voor hun doeleinde).

But enough said…dit draadje is hiervoor niet de plek. Excuses voor deze off-topic.

Hoeveel school shootings zijn er hier in NL geweest vs Amerika? Wellicht dat het toch wel iets te maken heeft mee dat er in Nederland een stuk minder vuurwapens zijn :wink:

edit: daffie was me net voor met ook de wijze woorden dat deze discussie hier niet hoort

2 likes

Nederland is dan ook tig keer kleiner met zijn 17miljoen inwoners tegen de 360miljoen in USA.

Maar dat was mijn punt niet.
Een vuurwapen is net als een pen een wapen,echter dient het eerst bedient te worden voor het slachtoffers maakt.
Er zijn wereldleiders die heel veel slachtoffers maken door met een pen bepaalde stukken te ondertekenen.

Dat is een discussie voor het andere topic.

Wisten jullie dat James Bond een Rolex sub droeg in een paar van zijn films?..fascinerend!!

5 likes

:astonished: Bert…Vertel!

2 likes

Blijf eens on topic in plaats van op bijzinnen in te gaan en je mening maar door te drammen!

Iedereen vraagt zich hier af of het horloge van Milosevic geweest kan zijn en mijn punt was dat dat niet zo relevant is v.w.b. doorverkopen.

Als je lekker wilt debatteren over de NRA en de Amerikaanse wapenwetten ga dan lekker naar een GroenLinks forum ofzo.
(Onderwerp interesseert mij geen ene zier en jouw belerende gewauwel en mening al helemaal niet.)

6 likes

Is goed hoor…laat je niet gek maken heh :joy:

4 likes

Ik kan ook met een pot appelmoes iemand z’n kop in rammen, maar met een vuurwapen gaat het toch een heel stuk makkelijker. De drempel ligt een heel stuk lager.
Maar goed inderdaad geen moment of plek voor deze discussie :slight_smile:

Je ramt er zelf compleet out of the blue die vergelijking met wapens in :joy: Maar goed… waar waren we. :innocent:

4 likes
3 likes

Indeed :thumbsup:

Ps het is de plek inderdaad zeker niet, maar het moment voor deze discussie is er eigenlijk altijd…of zou er altijd moeten zijn.

Kan iemand ff een plaatje van een mooie Omega neerkwakken…dan zijn we weer on-topic :wink:

1 like

In een fucking bijzin…en iedereen begint meteen te wauwelen!

4 likes

Hey JaRoen doe ff een mooi plaatje dat is veel gezelliger joh :wink:

3 likes

Gevoelig onderwerp, zo zie je maar weer :joy:
Maar vooruit ik zal ophouden met “wauwelen”, de groeten hé!

1 like
3 likes

Wat is dát voor lelijks?

1 like

Is dat geen Alain Silberstein?

1 like

Is een acteur, heeft in aardig wat goede films gespeeld.

14 likes

In het kader van kalmeren en meningen poneren; mijn omega is natuurlijk de mooiste :smirk:

4 likes

Ja nu loop jij te wauwelen hoor, of ben jij een bekend persoon! :grin:

2 likes