Bekende personen en hun horloges

Jos heeft een héél mooie vriendin Whoww

Ze is kleurenblind volgens mij…

2 likes

Neuhh … Schijnt dat ze de color of money wel herkent

8 likes

Wat heeft Jan Boskamp om bij Voetbal Inside… Lijkt me een Japanner…

https://i.ytimg.com/vi/3O09hHac86c/hqdefault.jpg

Seiko SUN019

2 likes

Via deze link kan je zien(en uitvergroten) dat Lodewijk Hoekstra een goede smaak heeft.
Omega Speedmaster!

https://www.gelderlander.nl/binnenland/nachtvorst-op-komst-denk-aan-de-planten-eneacute-n-de-buitenkraan~a2d5df0c/

Een reclame van Suitsupply met Jort kelder met een referentie naar American Psycho. Dit lijkt op een vintage speedmaster. Maar Patrick Bateman droeg een 2 Tone datejust :smiley:

Jort Kelder draagt vaak een vintage Hanhart Chrono

Edit: Het lijkt meer op een Speedy, dan op zijn Hanhart. Ik heb niks gezegd :zipper_mouth:

3 likes

Mooi ding. Wel fors.

Jan Boskamp ook :wink: (fors dus…)

1 like

(Voormalig) wielrenner Thomas Dekker met een Rolex Daytona gister bij Pauw

3 likes

1 like

Lekker subtiel :smirk:. Past ook goed bij de rest van z’n outfit…

Ja, zo’n horloge kan beter in de kluis liggen ?

Net nog naar een oude “Inspector Morse” aan ‘t kijken.
Mooie Jaguar en ‘n quarts als ik het goed zie; maar het merk kon ik niet goed lezen. Begint volgens mij met “Jean”…:thinking:
Ondanks een paar maal bekijken!

1 like

Ik denk ‘Jean Pierre’.

2 likes

The horror… minkukel Kamphues draagt MIJN Suunto traverse…
Het zweet brak me werkelijk uit… het is al erg genoeg dat die man zit te zwammen over de F1, maar dat ik nu mijn geliefde Suunto niet meer met goed fatsoen kan dragen is echt de limit…

11 likes

En dat deed je wel? :joy:

3 likes

Ja. En ik kom er net achter dat de enige andere man op waarschijnlijk de hele wereld die dat ook doet Kamphues is.

Graag wat begrip voor mijn zielenood graag.

4 likes

Haha.

Maar het spijt me. Als jij met goed fatsoen een 50mm GPS horloge dagelijks draagt, kan ik geen begrip opbrengen voor je :joy:

3 likes