Bekende personen en hun horloges

Zo lekker gewoon gebleven, zelfs na die val uit die palmboom

Ook wel eens gezien met een Panthère de Cartier.
Maar da’s alweer een tijdje geleden.

Keith  Panthère de Cartier

2 likes

Geweldige kerel! Met zo weinig muziekale techniek ongelofelijke mooie en herkenbare nummers te kunnen maken is uniek! Erg knap en goed gedaan ! Respect voor mij is hij de Mozart, Bach en Stravinsk van de rock&roll!
Of had ik de Lance armstrong van rock&roll moeten zeggen na zijn drugs gebruik?

Die lui van de rollende stenen zijn multi-miljoenair en lopen met een Seiko of of ander gare klok in de rondte . Prachtig en laten zien dat het om skills en genieten gaat. De rest is onzin !

Zijn de cijfers es niet afgekapt Is het nog niet goed… :face_with_raised_eyebrow:

:wink:

3 likes

Meestal zag je Keith idd met een Cartier Panthère

2 likes

image

6 likes

Absoluut The King of Cool :sunglasses:
(En dan hebben we het nog niet eens gehad over zijn geweldige slepende gitaarspel! :guitar:)

2 likes

Rolex-Cellini-Replica-Watches

Obama draagt toch een iets stijlvollere horloge dan Trump de man van het volk.

2 likes

:joy:

4 likes

Hij draagt ook de 18017 met bark finish :roll_eyes:

1 like

Brrr :zipper_mouth_face: Het verbaast me ook dat hij dit niet draagt. Ik vind het wel bij hem passen.

2 likes

Mooie IWC, prachtige uitvoering!

Russel Crowe en zijn horloges. Hij vertelt over zijn favorieten en het verhaal erachter. Best aardig!

2 likes

Terwijl als Obama de gouden DD van Trump had gedragen, het wél een stijlvol horloge was geweest…

“Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft…”

6 likes

Iemand een idee welk horloge ’ El Profesor’ draagt in de serie La casa de Papel?

Rot

Rot1

4 likes

Doet me het meest denken aan een Omega small second vintage.

3 likes

Als de vrouwen ook iets mogen zeggen: een klassebak die een klassebak draagt. Colin Firth en Chopard.

1 like

Zit letterlijk nu naar de documentaire te kijken over oud-topcrimineel John Jansen.
Prima horloge draagt de beste man!

3 likes

Crimineel horloge inderdaad!

1 like

Westworld kijken. Absolute aanrader. Wordt ie een stuk bekender van.

Volgens mij luister je niet veel naar Mozart of met name Bach, want “weinig muzikale techniek” zou ik de heren niet aan willen wrijven.

Mozart is zeer zeker niet de Keith Richards van de Klassieke muziek:

1 like