Bekende personen en hun horloges

Beetje te groot ego - hoofd boven het maaiveld en dan…tsjakka, bye bye brammetje

Maakt hij een tank van in no time

Joe Bonamassa

4 likes

Ik was gewoon even benieuwd. Iemand die een idee heeft wat mark knofler hier draagt??
Extra goed zichtbaar op 5:59 en verder

2 likes

iets vintage? Dual crown super comrpessor? Ik heb Mark Knopfler ook wel eens met een speedy gezien maar dit is duidelijk geen speedy.

2 likes

Voetballer Davy Pröpper met een simpel ding;

:yum:

Een van de weinige voetballers die geen Rolex draagt buiten de voetbal uurtjes om.

4 likes
2 likes

Audemars Piguet?

2 likes

U wint de koelkast…:smiley:

Erling (Nobel)

1 like

En IWC draagt ie regelmatig

Sea-dweller waarmee Richard Hamond zijn koprol deed in GT2

6 likes

en Jeremy Clarkson met een omega.

2 likes

4CB3755000000578-5778991-image-a-22_15275061522394CB172E000000578-5778991-image-m-2_1527502712868

Een AP en een Franck Muller??

1 like

Patjepeeërs…:no_mouth:

6 likes

Vintage indeed maar ik spot twee knoppen en een kroon, dus een chronograaf, met een bezelring, maar wat oh wat het is…? Geen idee!

Ramos moet hem denk ik binnenkort wel verkopen wanneer hij die miljard schadevergoeding moet betalen. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Bij deze geweldige muziek hoort idd een mooi tikkertje!

1 like

Ik wou hier een topic voor openen. Wellicht zelfs een crowdfunding actie.

Maar het is hier al langsgekomen. Ik snap dat niet. Dan zit je naast de stijlvolle Doornbos en dan zie eruit als een clown. Is er nu niemand van de stylisten die zegt, “hey Rob, doe maar af of koop een andere?”.

2 likes

Sir Jackie Stewart die toegeeft dat hij na zijn contract met Rolex, zijn linker mouwen heeft korter gemaakt.

7 likes