Bekende personen en hun horloges

Zuid-Korea meen ik. Zag het ook. Omdat Hublot sponsor is zie je ze natuurlijk bij zowat iedereen om de pols. Inclusief pluisje (2x) maar ja, die toucheert ook nog eens 11k per dag tijdens dit WK. :roll_eyes:

2 likes

Bill Clinton Timex Ironman.

4 likes

Ook leuk om te zien: Xavi Alonso en zijn liefde voor IWC. Denk trouwens dat hij aan dit WK wel geen horloge aandenken zal willen overhouden! https://youtu.be/kNGP0Ssuves

Bondscoach van Senegal droeg een Richard Mille geloof ik. En bondscoach van zuid korea inderdaad een Monaco.

Slash gisteren in Nijmegen met een Hulk volgens mij…


21 likes

Lekker uit je dak gaan bij GnR? Neuh, de hele avond de horloges van de bandleden proberen te spotten :smiley:

4 likes

Gaaf, weer in (bijna) oude bezetting.:+1:
En Volbeat in het voorprogramma!! Die had ik afgelopen zondag veel liever in het voorprogramma van Iron Maiden gezien dan dat stelletje schreeuwlelijken.

2 likes

al die verdomde mobieltjes in de lucht…wat een onzin.

6 likes

Helemaal mee eens. Kunnen ze live kijken, zitten ze op een schermpje te turen.
Als ik er last van heb ga ik hard klappen naast hun oren. :grinning:
Eigenlijk zou je dat met een toeter moeten doen.

4 likes

Beetje dit idee…

Blijft grappig momentje :joy:

7 likes

En dan heb je beelden en/of filmpjes. Ga je dat dan nog vaak bekijken? Is meer interessant doen op (a-)social media? Dat klappen is een goeie :ok_hand:

1 like

Dat ja! :joy:

Zonder dollen, het was erg vet…25 jaar terug stond ik op dezelfde plek, ongeveer zelfde weer, zelfde band…soort trip down memory lane

Maak ik me hierbij dus ook schuldig aan… :roll_eyes: maar ik doe het voor jullie hè :wink:
Hoewel dat eindeloze gefilm nergens op slaat…je concert beleven op het scherm van je mobiel…kansloos.,…

Overigens was ik jaren geleden een bij Prince die het omdraaide en iedereen juist vroeg zijn mobieltje de lucht in de houden al ware het een aansteker wat wel weer een gaaf effect gaf…

1 like

Ik heb dit ook moeten leren. Zowel bij evenementen als op vakantie zijn er achteraf altijd veel betere (professionele) beelden te vinden van je locatie of van het event. Mobiel in de broekzak laten en misschien alleen een paar persoonlijke kiekjes/filmpjes maken als herinnering.

Ik denk dat mensen dit tegenwoordig vooral doen omdat ze het gevoel hebben dat ze moeten delen waar ze zijn op social media.

1 like

Speedy!

12 likes

Wat cool! Is dit de nieuwste versie?

Ik heb geen 4K tv dus kan helaas het serienummer niet voor je checken.

:smile:

3 likes

Ah kom, die is makkelijk. No way dat die Speedy 42mm is en hij heeft witte stick wijzers. Dat is een reduced.

Pearle of een bezoekje @lasteraar?

1 like

Haha help eens dan Niels :smile: . Dat is toch geen 42mm op zijn pols?

Ik dacht aan FOIS, maar die heeft geen witte wijzers :full_moon_with_face: